Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

grijsjes buiten in de winter...?

17 Berichten
8 Gebruikers
0 Reactions
2,578 Bekeken
(@wiechmann)
Berichten: 320
Betrouwbaar lid
 

grijze bevriezen echt niet .en ook de meeste andere soorten niet.

vogels met vleespoten moet je mee uitkijken voor bevriezing van de poten.
maar de meeste papegaaien soorten hebben die niet.

en ik weet dat wij als kwekers er iets anders over denken dan de mensen die hun vogels in de huiskamer hebben.

ik vertel alleen onze ervaring die wij hebben met papegaaien in de winter buiten.
en als dat in twijfel genomen word ok geen probleem mee.

1 simpel voorbeeld.
koppel inca kaketoes en koppel groenvleugels . -24 kunnen binnen slapen .waar sliepen ze buiten in de volle ooste wind en nu 5 jaar later leven ze nog steeds.
en wij zitten helemaal open en blood .dus totaal geen beschuting


 
Geplaatst : 21 september 2012 22:10
(@jantje)
Berichten: 36
Aanwezig lid
 

ook ik was er bang voor dat het niet goed ging 3 jaar geleden mooi groot nachthok geïsoleerd kachel er in en wat denk je ze verrekken om er in te gaan weer of geen weer alleen wanneer het warm is en er gevoerd word
en de meeste kwamen toch van binnen (overgenomen van mensen die er niet meer voor kon of wilde zorgen)
dus ze kunnen een hoop hebben


 
Geplaatst : 22 september 2012 22:13
Pagina 2 / 2
Deel:

Scroll naar boven