Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

twee koppels koppelen

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
607 Bekeken
(@karel en kyra)
Berichten: 11
Actief lid
Topic starter
 

Hoi ik heb een vraag over het koppelen van twee bestaande collie koppels.
Ik heb nu namelijk twee collie`s binnen in een kooi.
Maar heb buiten een voliere gebouwd van b80cm x h1.75m x L2.5m met een opening naar binnen en een binnen kooitje van b50cm x H70cm xL70cm.
Als het weer beter word wil ik mijn koppel daar in gaan huisvesten.
Gezien de grote van de voliere leek het me leuk om er nog een koppel bij te plaatsen.
Maar ik weet niet hoe ik dit het beste aan kan pakken.
Ik heb pas gehoord van iemand die twee vogels bij zijn vogels had geplaatst en die zijn toen vermoord door de oude garde.
Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
Dus heeft er hier iemand tips hoe ik dit aan moet doen?
Of raden jullie dit sterk af?
Mijn koppel zit trouwens al 8 jaar bij elkaar en hebben nog nooit geen andere aga`s gezien.


 
Geplaatst : 24 april 2012 15:42
Deel:

Scroll naar boven