Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Kooi: Goed of te klein

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
1,862 Bekeken
Gregory97
(@Gregory97)
Berichten: 40
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Goeiemorgen, Ik ben van plan van een kooi te kopen voor mijn aga's.

Zou dit een goeie kooi zijn voor twee aga's. De afmetingen:

Afmetingca. 69 x 45 x 141 cm
Kooihoogte: 70 cm
Tralieafstand: ca. 13 mm

8228.jpg

Va het merk Montana, Zoals je op de foto kan zien heb je 3 mogelijkheden voor de kooi te openen.

het dak, de poort, links boven ook een klein deurtje of door de kleine doorgang boven de poort (want me doet denken aan de duiven)

Bedankt voor jullie mening.

Gregory


 
Geplaatst : 9 mei 2012 09:01
sam5
 sam5
(@sam5)
Berichten: 500
Prominent lid
 

Ik weet niet hoeveel erin moeten? Maar het lijkt me een mooie kooi


Groet Sam,

 
Geplaatst : 9 mei 2012 09:04
Gregory97
(@Gregory97)
Berichten: 40
Vertrouwd lid
Topic starter
 

samvijverberg;322612 wrote: Ik weet niet hoeveel erin moeten? Maar het lijkt me een mooie kooi

Het staat in de tekst voor 2 aga's 😉


 
Geplaatst : 9 mei 2012 09:06
Kimvdheuvel
(@Kimvdheuvel)
Berichten: 162
Waardevol lid
 

Prima kooi!!

Heel veel mensen hebben deze kooi voor hun koppel aagjes


 
Geplaatst : 9 mei 2012 11:05
Gregory97
(@Gregory97)
Berichten: 40
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Kimvdheuvel;322628 wrote: Prima kooi!!

Heel veel mensen hebben deze kooi voor hun koppel aagjes

Bedankt voor je spoedig antwoord

Hoeveel aga's zouden er in deze kooi inkunnen denk je.

Ik ga hem deze dag nog bestellen !

Gregory


 
Geplaatst : 9 mei 2012 11:21
Kimvdheuvel
(@Kimvdheuvel)
Berichten: 162
Waardevol lid
 

2 aga's, voor meer is de kooi te klein

Het is sowieso niet aan te raden om meer dan 2 aga's bij elkaar te zetten, of je moet een ontzettend grote ruimte hebben en nog extra maatregelen nemen.
Aga's zijn lief voor hun partners maar vaak niet naar anderen

Uitzonderingen daargelaten!


 
Geplaatst : 9 mei 2012 11:26
Gregory97
(@Gregory97)
Berichten: 40
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Kimvdheuvel;322639 wrote: 2 aga's, voor meer is de kooi te klein

Het is sowieso niet aan te raden om meer dan 2 aga's bij elkaar te zetten, of je moet een ontzettend grote ruimte hebben en nog extra maatregelen nemen.
Aga's zijn lief voor hun partners maar vaak niet naar anderen

Uitzonderingen daargelaten!

Ideaal (: Het is de bedoeling dat er twee aga's komen. Als onze dieren kopen we per twee. We gaan er vanuit dat ze hun ook meer op hun gemak voelen zo.

Alvast bedankt voor je antwoord 😉

Gregory


 
Geplaatst : 9 mei 2012 11:34
Deel:

Scroll naar boven