Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Goeiemorgen, Ik ben van plan van een kooi te kopen voor mijn aga's.
Zou dit een goeie kooi zijn voor twee aga's. De afmetingen:
Afmetingca. 69 x 45 x 141 cm
Kooihoogte: 70 cm
Tralieafstand: ca. 13 mm
Va het merk Montana, Zoals je op de foto kan zien heb je 3 mogelijkheden voor de kooi te openen.
het dak, de poort, links boven ook een klein deurtje of door de kleine doorgang boven de poort (want me doet denken aan de duiven)
Bedankt voor jullie mening.
Gregory
Ik weet niet hoeveel erin moeten? Maar het lijkt me een mooie kooi
Groet Sam,
samvijverberg;322612 wrote: Ik weet niet hoeveel erin moeten? Maar het lijkt me een mooie kooi
Het staat in de tekst voor 2 aga's 😉
Prima kooi!!
Heel veel mensen hebben deze kooi voor hun koppel aagjes
Kimvdheuvel;322628 wrote: Prima kooi!!
Heel veel mensen hebben deze kooi voor hun koppel aagjes
Bedankt voor je spoedig antwoord
Hoeveel aga's zouden er in deze kooi inkunnen denk je.
Ik ga hem deze dag nog bestellen !
Gregory
2 aga's, voor meer is de kooi te klein
Het is sowieso niet aan te raden om meer dan 2 aga's bij elkaar te zetten, of je moet een ontzettend grote ruimte hebben en nog extra maatregelen nemen.
Aga's zijn lief voor hun partners maar vaak niet naar anderen
Uitzonderingen daargelaten!
Kimvdheuvel;322639 wrote: 2 aga's, voor meer is de kooi te klein
Het is sowieso niet aan te raden om meer dan 2 aga's bij elkaar te zetten, of je moet een ontzettend grote ruimte hebben en nog extra maatregelen nemen.
Aga's zijn lief voor hun partners maar vaak niet naar anderenUitzonderingen daargelaten!
Ideaal (: Het is de bedoeling dat er twee aga's komen. Als onze dieren kopen we per twee. We gaan er vanuit dat ze hun ook meer op hun gemak voelen zo.
Alvast bedankt voor je antwoord 😉
Gregory

