Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Hoe meerdere vogels bij elkaar in een kooi

7 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
1,002 Bekeken
(@M de vries)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

Hoi ik heb nu drie colli's een stel apart in een kooi en een mannetje apart in een kooi ik wil een grotere kooi kopen 65 x 65 x 170 ongeveer nu wil ik er ook een pop bij kopen en alle vogels in een kooi houden .
heeft iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen

Mark


 
Geplaatst : 6 mei 2012 20:06
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
 

NIET DUS.

een dergelijk kooi is te klein voor aantal vogels wat jij er in wilt houden.

vooral als het koppels zijn zoals je wilt.


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 6 mei 2012 20:42
(@M de vries)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

Hoe groot zou die dan moeten zijn


 
Geplaatst : 6 mei 2012 20:54
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
 

Hallo,

Ja hoe groot moet het dan wezen,ligt aan wat je er mee wilt en ik ging en ga uit van kweken.

Dan is 2 koppels sowieso vragen om problemen en weinig kweek resultaten,omdat je grote kans hebt op dat de mannen drukker zijn met elkaar te kibbelen als met bevruchten van de popjes.

Zou inhouden dat je dus minimaal 3 koppels zou moeten doen en dan mag je toch wel een ruimte hebben van 2 x 1 x 2 meter met minimaal 6 broedblokken en dan ook nog een vlucht voor de jonge vogels zodra ze zelfstandig zijn.


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 6 mei 2012 21:00
(@M de vries)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

Hoe groot zou een kooi voor 1 stel moeten zijn waar ik wel mee wil kweken ze zitten nu in een kooi van 50 x 40 x 70


 
Geplaatst : 6 mei 2012 21:16
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
 

Hallo,

Om te kweken is dit net aan de maat als blok dan maar buiten de kooi hangt.


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 6 mei 2012 21:21
(@M de vries)
Berichten: 9
Actief lid
Topic starter
 

Ok bedankt


 
Geplaatst : 6 mei 2012 21:29
Deel:

Scroll naar boven