Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Agapornis weggeven aan iemand met ervaring

11 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
3,388 Bekeken
 Rash
(@Rash)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Beste mensen,

Ik heb sinds 2003 een agapornis roodkop verzorgd en merk nu dat hij/ zij wel eenzaam is. Hij begint zich een klein beetje te plukken aan zijn schouder. Weet niet of het een mannetje of vrouwtje is. Het vogeltje is tam, maar moet je wel leren kennen. Een beetje bangig voor nieuwe dingen. Ik schat 'm rond de 7 jaar. Ik zoek iemand die al langer (een) soortgelijke vogel(tjes) verzorgd en goed om kan gaan met vogels (dus genoeg aandacht schenken). Iemand die al een of meerdere vogels heeft. Het vogeltje heeft altijd binnen gestaan en is dus niet geschikt voor buiten. Kortom een dierenvriend met gezelschap in huis. De kooi kan er eventueel bij.

Vriendelijke groet,
Rash


 
Geplaatst : 20 januari 2011 14:50
melice
(@melice)
Berichten: 338
Betrouwbaar lid
 

misschien handig er bij te vermelden waar je ongeveer woont en wat je ervoor wilt hebben.
Ik zou hem heel graag in huis willen nemen maar wij hebben er niet de ruimte voor!

Succes ermee!


 
Geplaatst : 20 januari 2011 20:47
 Rash
(@Rash)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Nou ik woon in Utrecht-stad en wat ik ervoor wil hebben.. tja dat kan onderling nog afgestemd worden. Ben iig al heel blij als ik gewoon een goede thuis kan vinden..


 
Geplaatst : 21 januari 2011 13:50
(@vogelliefhebber)
Berichten: 81
Waardevol lid
 

agapornis

hoi

ik kan je agapornis een goed huis bieden.
ik heb al ruime ervaring met agapornissen.
ik werk wel maar savonds en in het weekend kan ik hem de volledige aandacht geven.
plukt ie erg zn veertjes?
ik hoor het wel.

groetjes leander.


 
Geplaatst : 22 januari 2011 00:03
 Rash
(@Rash)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Dank voor uw reactie. Het plukken houdt ie bij de schouder.. soms gaat het wat beter en groeit het weer aan maar dan begint het weer. Heeft u op het moment vogels in huis?

Groet,
Rash


 
Geplaatst : 24 januari 2011 20:08
 Rash
(@Rash)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Niemand??


 
Geplaatst : 27 februari 2011 20:12
Miss Purpel
(@Miss Purpel)
Berichten: 396
Betrouwbaar lid
 

Hee Rach, zie je het niet zitten om er zelf eentje bij te zetten? Ik zou zelf onmiddellijk ja zeggen maar Utrecht is me toch net iets te ver lol. Hoop dat je een oplossing vind


leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

 
Geplaatst : 1 maart 2011 13:48
 Rash
(@Rash)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Haha nee dat is echt niet te doen voor mij, ik heb dit vogeltje al van mijn broer overgenomen zonder dat dat de bedoeling was. Het is een lief beestje maar ik vind het zielig dat ie al zo lang alleen zit. Jammer dat je zo ver woont inderdaad, het ziet er op je afbeelding wel gezellig uit 🙂


 
Geplaatst : 1 maart 2011 19:12
shivas
(@shivas)
Berichten: 1374
Beroemd lid
 

en heb je al een goede gegadigde gevonden voor je vogeltje?


 
Geplaatst : 5 maart 2011 14:35
 Rash
(@Rash)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

Nog niet helaas..


 
Geplaatst : 6 maart 2011 10:46
 Rash
(@Rash)
Berichten: 7
Actief lid
Topic starter
 

De topic kan inmiddels gesloten worden..


 
Geplaatst : 17 maart 2011 23:18
Deel:

Scroll naar boven