Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hoi!
Ik kon zo snel het antwoord niet vinden op het forum dus vandaar mijn vraag.
Sinds een week is mijn pluk in de rui. Hij verliest tenminste erg veel veren. Verder is hij veel rustiger (soort liever) en is hij plotseling onwijs aan het kletsen. Verder is hij niet meer zo dol op zijn knuffel, geen gevrij wat hij elke dag wel deed om vervolgens de knuffel te voeren.
Klopt het dat als een aga in de rui is hij rustiger is? Hij is ook wat aangekomen. Was altijd zo een 52 gm, nu ongeveer 56 gram.
-Hoe oud i is weet ik niet, het is een vondeling. Heb hem nu 5 jaar.
-Verder krijgt hij beaphar agapornis voer, cocktail frutti van vitakraft, knaagstokken van vitakraft, elke dag appel, komkommer etc en soms iets als een zonnebloempitje, klein stukje gierst.
-Eet goed al lijkt hij meer honger te hebben
-ontlasting is ok
-gaat ook gewoon nog onder de kraan in bad
Vriendelijk dank voor de info!
Vroeg mij af of iemand een idee heeft?
vriendelijk dank
