Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Plotseling dood?!

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
3,724 Bekeken
(@Frank1960)
Berichten: 3
Actief lid
Topic starter
 

Hallo allemaal,
Helaas is vanmiddag mijn lieve (perzikkop)agapornis plotseling overleden, terwijl hij nog maar 7 jaar oud was. Hij rende eerst rond in zijn kooi (dit doet hij meestal als hij wil gaan vliegen), en toen ik het deurtje van zijn kooi openschoof, sprong hij van zijn stok, spreidde hij zijn vleugels, en begon hij zwaar te ademen en met zijn kopje te 'knikken'. Hij stierf vrijwel meteen hierna. Ik snap niet hoe dit ineens kon gebeuren, want hij was de nog erg levendig in de dagen ervoor en vlak voordat hij stierf. Is er misschien iemand van jullie die de symptomen herkent? Alvast heel erg bedankt!


 
Geplaatst : 22 oktober 2010 21:49
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
 

hallo frank,

erg spijtig voor het vogeltje en voor jou en eventueele huisgenoten.

zoals ik het lees met wat jij schrijft denk ik aan een hartstilstand.

veel sterkte met verlies


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 23 oktober 2010 09:48
Miss Purpel
(@Miss Purpel)
Berichten: 396
Betrouwbaar lid
 

Hoi Frank,

Ik reageer wat laat maar wil je toch sterkte wensen, ik weet wat het is om een dier(tje) te verliezen.


leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

 
Geplaatst : 27 oktober 2010 08:50
(@Frank1960)
Berichten: 3
Actief lid
Topic starter
 

Hallo Dijkkamp en Miss Purpel,
ik denk ook dat hij gestorven is aan een hartaanval, en we hebben hem inmiddels begraven op een mooi plekje in de tuin.
erg bedankt voor jullie medeleven in elk geval!


 
Geplaatst : 31 oktober 2010 17:00
chantald
(@chantald)
Berichten: 741
Eervol lid
 

Ik had dit bericht even gemist.
Wat een sneu bericht. Sterkte nog.


Groetjes,
Chantal, Peach & Duuk:agapornis:

 
Geplaatst : 31 oktober 2010 22:27
shivas
(@shivas)
Berichten: 1374
Beroemd lid
 

ja ik ook, wat sneu weer he.
is mij ook gebeurt van de zomer dus ik weet hoe dat is.
sterkte hoor


 
Geplaatst : 4 november 2010 19:07
(@Frank1960)
Berichten: 3
Actief lid
Topic starter
 

Hallo Chantald en shivas,
Ook jullie erg bedankt voor jullie medeleven!


 
Geplaatst : 11 november 2010 18:40
Deel:

Scroll naar boven