Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo allemaal,
Helaas is vanmiddag mijn lieve (perzikkop)agapornis plotseling overleden, terwijl hij nog maar 7 jaar oud was. Hij rende eerst rond in zijn kooi (dit doet hij meestal als hij wil gaan vliegen), en toen ik het deurtje van zijn kooi openschoof, sprong hij van zijn stok, spreidde hij zijn vleugels, en begon hij zwaar te ademen en met zijn kopje te 'knikken'. Hij stierf vrijwel meteen hierna. Ik snap niet hoe dit ineens kon gebeuren, want hij was de nog erg levendig in de dagen ervoor en vlak voordat hij stierf. Is er misschien iemand van jullie die de symptomen herkent? Alvast heel erg bedankt!
hallo frank,
erg spijtig voor het vogeltje en voor jou en eventueele huisgenoten.
zoals ik het lees met wat jij schrijft denk ik aan een hartstilstand.
veel sterkte met verlies
ik weet niet alles maar doe mijn best
Hoi Frank,
Ik reageer wat laat maar wil je toch sterkte wensen, ik weet wat het is om een dier(tje) te verliezen.
leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!
Hallo Dijkkamp en Miss Purpel,
ik denk ook dat hij gestorven is aan een hartaanval, en we hebben hem inmiddels begraven op een mooi plekje in de tuin.
erg bedankt voor jullie medeleven in elk geval!
Ik had dit bericht even gemist.
Wat een sneu bericht. Sterkte nog.
Groetjes,
Chantal, Peach & Duuk:agapornis:
ja ik ook, wat sneu weer he.
is mij ook gebeurt van de zomer dus ik weet hoe dat is.
sterkte hoor
Hallo Chantald en shivas,
Ook jullie erg bedankt voor jullie medeleven!
