Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo allemaal,
Sindskort heeft mijn aga een donkerroze bult achter haar vetkliertje op haar stuitje. Dat vetkliertje lijkt wat groter dan voorheen en de huid er omheen is een kaalgeplukt.
Nou heb ik op meerdere sites gelezen dat het mogelijk een ontstoken vetklier kan zijn en je daarop trekzalf kan smeren om het te verhelpen, maar hoevaak en hoe lang moet je dat doen tot het vogeltje er geen last meer van heeft?
En moeten er wat veren van haar stuitje geplukt worden (om evt. verdere ontstekingen te voorkomen)?
Ze wast zich om de dag, soms een paar dagen achter elkaar en ziet er verder ook schoon uit, geen ontlasting op en rondom haar poepertje o.i.d.
Wie zou me kunnen helpen hierbij? Hier in Arnhem (of in de buurt) is er volgens mij geen vogelarts.
Groetjes
Staat een lijst hier op het forum.
Dit is het dichts in de buurt bij jou:
Dierenkliniek Broerdijk
Broerdijk 1
6523 GM Nijmegen
Tel: 024-3225331
www.dierenkliniekbroerdijk.nl/
- J.M.M. Cornelissen
succes ermee
Groet Harry
Harry1966;342099 wrote: Staat een lijst hier op het forum.
Dit is het dichts in de buurt bij jou:
Dierenkliniek Broerdijk
Broerdijk 1
6523 GM Nijmegen
Tel: 024-3225331
www.dierenkliniekbroerdijk.nl/
- J.M.M. Cornelissensucces ermee
Die lijst had ik nog niet gevonden, bedankt!
Hopen dat ze Chucha daar kunnen helpen 🙂
En hoe is het nu met Chucha?
Groet Harry
