Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

mijn oudje

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
627 Bekeken
(@lotje20)
Berichten: 17
Aanwezig lid
Topic starter
 

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en mijn agapornis wordt in augustus 23 jaar oud. Volgens mij echt een oudje.

Sinds drie kwart jaar kan hij niet meer vliegen, en valt vaker van mijn schoot of tafel af.

Ik denk dat hij een tia of epileptische aanval heeft gehad. Hij reageerde opeens niet meer op mijn stem en trok met een poot.

Dit heeft hij 3 keer gehad, en sinds die tijd vliegt hij niet meer. Je merkt dat hij oud is. Sinds zijn aanval zit hij vaker met zijn hoofdje helemaal achterover gebogen in zijn nek.

Ikzelf ben rolstoel gebonden en heb hem sinds die 5 weken oud was, heb hem 1x de vleugels laten knippen en daarna niet meer.
Ik heb hem toen geleerd, daar ik me niet kan bukken, dat ik een handdoek ik mijn hand hou en deze naast mijn rolstoel op de grond houd. Zodat die aan de handdoek omhoog kan klimmen en ik hem dan kan pakken.
Tot mijn grote verbazing heb ik dit nu weer gedaan, daar hij niet meer kan vliegen en toch vaak op de grond valt.
En nu na 22 jaar herinnert hij zich dit nog en doet weer aan de handdoek omhoog klimmen.

Ook een vogel is erg slim.

gr. Lotje20


 
Geplaatst : 1 april 2014 02:29
EJM
 EJM
(@EJM)
Berichten: 2096
Beroemd lid
 

Zo bijna 23 jaar oud, dat is echt extreem oud voor een agaa.:shock:
En ze zijn slim ja.


Groetjes Els.
http://aga-rosei-kweker.webnode.nl/
http://agaporniden.forum2go.nl/

 
Geplaatst : 2 april 2014 01:55
Ankelevi
(@Ankelevi)
Berichten: 44
Vertrouwd lid
 

Wauw wat een leeftijd!!


:edelpapegaai-vrouw- Mango :grijze-roodstaart: Levi :oranje-caique:Benji

 
Geplaatst : 2 april 2014 07:00
Deel:

Scroll naar boven