Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo!
Op parrotbunch las ik over appel cider azijn, wat vele voordelen zou hebben, zoals voedingssuplement en desinfecteren van de kooi.
Nu keek ik in de colruyt, en daar kan je kopen:
- Appelcider
- Appelazijn
Welke van de 2 zou dat nu zijn? Bij die appelazijn staat wel dat het als geneesmiddel wordt gebruikt door de liefhebbers van natuurlijke geneesmiddelen. En meestal is dat toch azijn om te ontsmetten in een kooi?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Bram
Groetjes,
Bram & Felix
:agapornis-roseicoll
ik gebruik gewoon appelazijn van de Deen...
Wordt normaal gesproken voor oa in de sla.
wij gebruiken het voor het naspoelen van kiemzaad(doodt schimmels) en bij kropverzuring.
het schoonmaken van de kooi wordt gedaan met eucalyptusreiniger van Koudijs...maar met verdunde dettol kan het ook..
iedereen heeft er zijn eigen gebruiken voor en mee...
Ik vond op het forum het volgende bericht:
http://www.papegaaienforum.nl/showthread.php?88184-appelazijn%28appelcider-azijn-%29
Misschien heb je er wat aan
:agapornis-Lutino Diago
