Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
lola mijn venezuela amzone.. heb ik nu 1 jaartje 😀
toen ik haar kreeg schreeuwde ze al erg veel als ik weg van of even naar benden ging of wat dan ook.. toen woonde ik nog bij me schoonouders ik heb dat altijd genegeerd..
ze schreeuwde na een tijdje van doorzetten niet meer ik kon gaan en staan waar ik wou en lola schreeuwde niet meer
na dat ik verhuist ben op me zelf (woon nu 6 maanden op me zelf) en lola schreeuwd nog ik wordt er af en toe helemaal gek van omdat ik van alles probeer ik negeerd het ik zeg als ik weg ga en als ik terug kom.. ze heeft voldoende speeltje in der kooi voor afleiding.. ik douch der ook wel eens voor dat ik weg ga en zelf dan presteer mevr het nog om teschreeuwe als ik weg ga
ik dacht eerst dat het kwam omdat ze eenkenning is maar dat is ht niet want ze stap zo wel bij iedreen op als je maa rniet laat zien dat je bang voor der bent want ze test iedreen uit.. en soms schreeuwd ze ook als ik der wil pakken en als me vriend er pakt is het goed en schreeuwd ze niet..:confused:
der staat altijd een radio aan als ik thuis ben of als ik weg ben.. voor dat ik weg ga krijgen ze fruit..
ik heb er ook aan zitten denken om lola een vriendje tegeven in de kooi.. ik heb wel gemerkt in het begin dat lola lana wel mocht.. nu nie echt meer zo erg maar daar werk ik aan..
ik zou lana en lola opzich in lana der kooi samen kunne doen lana heeft een grote ara kooi maar zou dat helpe .. als ze een kameraatje heeft en heeft iemand tips voor mij zo dat ze elkaar gaan accepteren.. lola accepteerd vrij weinig andere vogels in der buurt..
heeft iemand tips voor mij..
hoi miranda,
probeer eens op www.koppiekrauw.com "trefwoord" time-out-kooi T.O.K
Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]
hallo miranda, gisteren hiet ook al over gehad op chat.
kijk even naar dit stukje.
Hoe ik contactschreeuw heb afgeleerd
Gevleugelde groeten van :edel-papegaai: Joepie :edelpapegaai-vrouw- Tica :agapornis: tweety :grijze-roodstaart-pen Coco
Gerrit Visser
ik ga dat stukje van Hoe ik contactschreeuw heb afgeleerd dat ga ik eens kijke of het werkt bij lola..:)
bedankt voor je reacties al
mimi;209236 wrote: ik ga dat stukje van Hoe ik contactschreeuw heb afgeleerd dat ga ik eens kijke of het werkt bij lola..:)
bedankt voor je reacties al
Hoi Mimi.
Al goede resultaten behaald?
Ben me benieuwd.
Groet, Frans
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
ja en nee..
i negeer het ngo steeds oorzaak geen idee wt he kan zijn ik wet dat het bij de vorige eigenaar eenkenning heid was waarom ze schreeuwde maar dat kan het hier niet zijn,
ik had laatst voor nood lola en cockie bij elkaar moeten doen had 1 kooi kapot ,,
en eigelijks is het van dat moment ook zo gebleven dat lola en cockie samen zitten lola schreeuwd nog wel maar wel met maten nu en veel minder al.. ze heef tnog wel dagen dat het anders is
ik denk zelf dat het misschien ook wel een beetje met broedsheid temaken kan hebben.... maar dat weet ik niet ik weet niet wat er met lola bij haar eerste baasje is gebuerd en hoe ze daar leefde..
mimi;213473 wrote: ja en nee..
i negeer het ngo steeds oorzaak geen idee wt he kan zijn ik wet dat het bij de vorige eigenaar eenkenning heid was waarom ze schreeuwde maar dat kan het hier niet zijn,
ik had laatst voor nood lola en cockie bij elkaar moeten doen had 1 kooi kapot ,,
en eigelijks is het van dat moment ook zo gebleven dat lola en cockie samen zitten lola schreeuwd nog wel maar wel met maten nu en veel minder al.. ze heef tnog wel dagen dat het anders is
ik denk zelf dat het misschien ook wel een beetje met broedsheid temaken kan hebben.... maar dat weet ik niet ik weet niet wat er met lola bij haar eerste baasje is gebuerd en hoe ze daar leefde..
Hallo Mimi,
Jammer dat je nog niet echt goede resultaten hebt geboekt hebt maar....
Wat onderneem je nu eigenlijk precies om het geschreeuw tegen te gaan?
Uit jouw reactie lees ik "negeren" maar dat is me wat onduidelijk.
In voorgaande reacties op deze topic zijn een aantal tips en manieren van aanpak aangegeven, ik begrijp dat je die manieren niet volledig toepast.
Jammer want wie weet zou dat wel tot gewenst resultaat kunnen leiden.
Lees die tips nog eens door en overweeg eventueel je aanpak toch nog iets aan te passen, wie weet krijg je dan toch nog een goed resultaat.
Heel veel succes gewenst, Frans
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
