Meldingen
Alles wissen
Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Gedrag Amazone
2
Berichten
2
Gebruikers
0
Reactions
1,234
Bekeken
Topic starter
hallo
ik heb sinds vorige week een oranjevleugelamazone gekocht
nu fluit hij helemaal niet is dat normaal ? hij maakt alleen van die krrru krrru geluidjes en meer komt er niet uit . de gaai is anderhalf jaar oud.
en mn vorige amazone die floot en kwekte de hele dag door .
komt dit omdat hij nog moet wennen of kan hij gewoon niet fluiten ?
groetjes van renate
Geplaatst : 19 februari 2009 09:22
Hoe is het op dit moment,
Volgens mij is het niet vreemd dat de begin periode een vogel wat rustig is. hij moet wennen en aklimatiseren.
laat het ons even weten hoe het nu gaat.
groet Sam
Groet Sam,
Geplaatst : 3 maart 2009 23:21
