Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

fluiten

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
1,234 Bekeken
renate wilts
(@renate wilts)
Berichten: 46
Vertrouwd lid
Topic starter
 

hallo
ik heb sinds vorige week een oranjevleugelamazone gekocht
nu fluit hij helemaal niet is dat normaal ? hij maakt alleen van die krrru krrru geluidjes en meer komt er niet uit . de gaai is anderhalf jaar oud.
en mn vorige amazone die floot en kwekte de hele dag door .
komt dit omdat hij nog moet wennen of kan hij gewoon niet fluiten ?
groetjes van renate


 
Geplaatst : 19 februari 2009 09:22
sam5
 sam5
(@sam5)
Berichten: 500
Prominent lid
 

Hoe is het op dit moment,

Volgens mij is het niet vreemd dat de begin periode een vogel wat rustig is. hij moet wennen en aklimatiseren.

laat het ons even weten hoe het nu gaat.

groet Sam


Groet Sam,

 
Geplaatst : 3 maart 2009 23:21
Deel:

Scroll naar boven