Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

50.000

15 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
151 Bekeken
Stefan118
(@stefan118)
Lid Admin
Topic starter

Hallo,

Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar we krijgen sinds de laatste aanpassing aan het forum (dat gasten bijna niks meer kunnen zien) zeer veel nieuwe leden per dag, en het berichten aantal is ook behoorlijk toegenomen.
Gemiddeld 67 berichten per dag.

Nu moeten we nog een kleine 4500 berichten, en dan zitten we op het magische getal van 50.000 berichten.
Kleine berekening: 4500 / 67 = iets meer dan 67 dagen = zeg maar een kleine 2 en een halve maand.

Nu leek het mij wel leuk om de poster van het 50.000 ste bericht een presentje te geven.
Het nadeel is echter...
Dan moet er wel behoorlijk wat na gekeken worden qua tijdstip van posting.
Er is namelijk niet in 1 oog opslag na te gaan wie het hoeveelste bericht geplaatst heeft.
Dit moet dus handmatig gedaan worden (top 10 stats ofzo)

Ik weet niet wat jullie hier van vinden, maar laat jullie gedachten er maar eens over gaan.

Persoonlijk zou ik niet een melding VLAK voor het gebeuren plaatsen inverband met nutteloze berichten.
RUIM van tevoren een bericht in het "Mededelingen van de moderatoren" forum lijkt me wel gepast als er een "beloning" aan het 50.000ste bericht vast zit.

Geplaatst : 10 oktober 2011 17:49
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Edel lid

Ik zou niet te moeilijk en je te veel werk op de hals halen stefan.
Gewoon als 50.000 er is er een uitpikken (geen mods) kunnen ze toch niet zien.

Henk

Geplaatst : 11 oktober 2011 17:57
arasevera
(@arasevera)
Edel lid

Ik vind het zeker een leuk idee !!!
Zoals henk het zei, leden kunnen het alst goed is toch niet zien dus misschien kunnen we het wat simpeler maken
kadootje vind ik wel leuk idee 😀

:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy

Geplaatst : 11 oktober 2011 18:00
dijkkamp
(@dijkkamp)
Lid Moderator

Hallo,

Op zich prima idee, maar dat wist Stefan al we hadden het er al over gehad maar ja het team bestaat uit meerdere mensen dus die mogen ook hun mening geven.

Persoonlijk zou ik niets bekent maken,niet eerder als dat 50.000 bericht er staat.

en dan kijken wie geplaatst heeft en dan via een sponser in haar/zijn buurt een leuk geschenk(speeltje,zakje voer), doen toekomen terwaarde van zeg 10 euro die daar dan afgehaald kan worden of met een andere bestelling worden mee geleverd.

ik weet niet alles maar doe mijn best

Geplaatst : 11 oktober 2011 19:26
arasevera
(@arasevera)
Edel lid

Ja dat is denk ik wel goed om te doen van te voren niet bekend maken hoe en wat

Geplaatst : 11 oktober 2011 19:42
miriam
(@miriam)
Eervol lid

Aan de andere kant zat ik te denken: als ze het toch niet kunnen zien wanneer het 50.000 ste bericht is, dan kan je ook gewoon bekend maken dat degene die het 50.000 ste bericht plaatst een leuk prijsje zal winnen!
Of is dat teveel aanleiding voor nonsens berichten..?

Leuk idee trouwens!!!:p0:

Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]

Geplaatst : 11 oktober 2011 21:04
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Edel lid

Hallo

Ik heb een van mijn talenten gebruikt , namelijk schooien , om aan een prijs te komen.
Bert wil wel wat ter beschikking stellen als jullie je daar in kunnen vinden.
Laat maar weten dan regel ik het wel.

Henk

P.s ben het wel Miriam eens we zouden het gewoon bekend kunnen maken. Kan ook aantrekkingskracht hebben.

Geplaatst : 14 oktober 2011 15:36
dijkkamp
(@dijkkamp)
Lid Moderator

Kan mij niet voorstellen wie daar van het team bezwaar tegen zou hebben Henk dus schooi lekker verder.

Dus tzt zal er door één van de mods die het opvalt weer even aan de bel getrokken worden om op te letten wie 50.000 bericht plaatst.

En zal na het plaatsen pas er bekendheid aan gegeven worden.

Uiteraard geld dit niet voor moderataoren en fam.

Geplaatst : 14 oktober 2011 15:59
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Edel lid

dijkkamp;309886 wrote: Kan mij niet voorstellen wie daar van het team bezwaar tegen zou hebben Henk dus schooi lekker verder.

Dus tzt zal er door één van de mods die het opvalt weer even aan de bel getrokken worden om op te letten wie 50.000 bericht plaatst.

En zal na het plaatsen pas er bekendheid aan gegeven worden.

Uiteraard geld dit niet voor moderataoren en fam.

Potjandorie dan vraag ik wel een zakje zaad anders had ik een koppel ara's gevraagd whahahahahhahahahahha

Geplaatst : 14 oktober 2011 16:04
(@Diana DJ)
Eervol lid

het is een leuk idee om zoiets te doen voor de forumleden.

@ henk draaijer.. euh zakje zaad???? 😮 die heb je toch al :O 😮 :p0: (voor de kaketoe's ) :p0::chick::p

Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]

Geplaatst : 14 oktober 2011 16:14
dijkkamp
(@dijkkamp)
Lid Moderator

Henk

P.s ben het wel Miriam eens we zouden het gewoon bekend kunnen maken. Kan ook aantrekkingskracht hebben.

Oke laat de rest van de moderatoren er zich maar over uitspreken.

Ik zelf ben bang dat er dan tegen die tijd veel onzin berichten komen.

Maar meerderheid geld dus ik lees het wel.

Potjandorie dan vraag ik wel een zakje zaad anders had ik een koppel ara's gevraagd whahahahahhahahahahha

:oeps::domdom::domdom::domdom::schieten::shock: snij ik mezelf ook weer mooi in de vingers nu zal ik dus ook zelf nog een koppel moeten aanschaffen.

Geplaatst : 14 oktober 2011 16:21
arasevera
(@arasevera)
Edel lid

Tjonguh dus wij mogen helemaal niet kijken wanneer er 49.999 berichten zijn geplaatst en dan die ene 50.000e bericht plaatsen............jammuuur

Super henk dr dat je a;l even geschooit heb 😀

Geplaatst : 14 oktober 2011 17:16
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Edel lid

Als ze een beetje opschieten dan zouden we het 26 november kunnen uitreiken

Geplaatst : 14 oktober 2011 18:02
miriam
(@miriam)
Eervol lid

Hihi inderdaad Henk, en als je het bekend maakt, schieten ze wel een beetje op! Lijkt me trouwens leuk om het wel bekend te maken, geeft iets extra's aan het forum. Zo hebben we op het forum een aantal jaren geleden dacht ik, ook foto wedstrijden gehad bv. Altijd leuk, een extra spelletje of zo.

Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]

Geplaatst : 14 oktober 2011 19:13
(@Diana DJ)
Eervol lid

klopt miriam het ging dan om de leukste orginele kerstfoto als ik me herinner, zat ook een leuke prijs bij .

Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]

Geplaatst : 14 oktober 2011 19:16
Deel:

Scroll naar boven