Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
hallo
vandaag even een klein feestje kido is nu oficheel 1 maand gestopt met plukken.
en dit is ook goed te zien. echt overal springen de veertjes te voorschijn.
hij is nu compleet in get dons en zijn vleeugels zijn complet omlist met veertjes.
ook kome zijn slagpenen steeds meer door.
maar het mooirste blif ik toch vinden dat hij inmidels 15 roode veerpunten heeft
zijn kenmerkende roode staart komt tevoorschijn.
gelukig samen met wat gebrabel. hoop dat hij straks ook weer wat meer gaat praten.
nu maar hoopen dat alles weer wat mooi aangroeit. maar het belangerijkste dat kido weet totaal happy word want met de veren groeit ook zijn zelf vertrouwen.
ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..
Hoiiii
Super! :p0:
Hopelijk heeft hij over een tijdje weer een mooi verenkleed, in ieder geval al heel goed dat het weer aangroeid, hopelijk blijft hij van zijn nieuwe pennen af. 🙂
:hallo:
hoop het ook en tot nu toe blift hij er keurig van af en groeien er dus al echteveertjes uit. wacht nu aleen nog op de lijfveertjes die het dons toedeken.
ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..
Hallo,
Mag ik een vraagje stellen?
Heb je het een of ander gegeven waardoor hij zijn veren met rust liet of heeft hij gewoon zijn veren met rust gelaten waardoor ze nu terug keren?
Ik heb een adelaide rosella die elke zes maanden heel zijn borst plukt en vraag mij af of er iets te doen is via de voeding of zo.
Dank bij voorbaat voor enige reaktie.
Renaud
ik ben begonen met takenterapie met een bol vol hooi (even laten uitwaaien om stof vrij te maken) in zijn kooi te hangen. en voer hem nu zuiver palmnoten olie met vitamine/ mineraale drupels en geef hem ipv water zelf getroken kuiden thee van goudsbloem met brandnetel en venkel. en sins die tijd plukt hij nu niet meer. en heb zelf echt het idee dat het daar van komt want laats was ik zelf echt dood en dood ziek en dacht laat vandaag het alleen bij zijn zaafd en pelets. en hij begon meteen weer te pluken.
ik dacht dat gaaien maar 12 staartveren hadden :S???
of heb ik dat fout? ben benieuwd 😛
Wees altijd jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Vogelgroetjes :blauwgele-ara:Signor, :grijze-roodstaart: Nemo, :valkparkiet-grijs:Pukkie,:grasparkiet-geel-gr Woody & twister en Sandra
ik tel bij kido er nu 10. maar heb het idee zelf dat er 1 mist maar zou ook best 2 kunnen zijn. dus 12 zou best wel kunnen klopen. en heb het wel over rode veer punten maar dat zijn niet alemaal rodeveeren geworden . zijn er ook 5 van gewoon de grijze veertjes er om heen. maar bedoelde er mee te zegen dat ze levend waaren en er bloed in zat.(en dan zijn ze rood paars)
heb t ook ff nagekeken 😉 zijn er 12 😀
(naja, als ie compleet is dan!)
echt super dat je hem weer zo goed in de veren hebt gekregen:)
goed dat je je er zo super voor inzet!!!!!
blije vogel 😀
Wees altijd jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Vogelgroetjes :blauwgele-ara:Signor, :grijze-roodstaart: Nemo, :valkparkiet-grijs:Pukkie,:grasparkiet-geel-gr Woody & twister en Sandra