Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kijk uit voor deze man hij is oplichter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kijk uit voor deze man hij is oplichter

    kijk uit voor deze man hij doet zich voor als een vogel liefhebber en beloof dat je tamme vogel in een mooie voliere komt hij belooft dat ze samen blijven als je ze bevoorbeeld samen verkoopt .. maar hij komt ze belooftes niet na de zelfde avond staan ze nog op marktplaats..
    het gaat om deze man van deze advertentie
    http://link.marktplaats.nl/220821359

    jaap huberts woont in emme

  • #2
    Het is een treurige zaak dat mensen met zulke leugens hun geld verdienen.
    Het gaat hen alleen maar om het geld en totaal niet om het belang van de dieren.

    Met mooie smoesjes en prachtige beloftes kopen ze de vogels bij particulieren in en zodra ze de vogel(s) hebben zijn ze hun afspraken vergeten. BAH...

    Waarschiijnlijk stoppen ze de vogels zonder test bij elkaar en dan weer zo snel mogelijk verkopen.

    Je loopt een heel groot risico dat de vogel die je koopt in de tussentijd besmet is geraakt met een of andere nare ziekte.

    Bah.... Bah... Bah....

    Comment


    • #3
      Hoi

      Kijk ook uit voor papegaaienopvang in Barneveld (staan op marktplaats)
      Als je wilt komen kijken zijn er altijd smoesjes dat t niet kan en komt geen afspraken na..
      Degene die het verzorgt is nog erg jong en woont nog thuis..
      Kijk op marktplaats in Barneveld dan kun je het zien...

      Watch it !!
      sigpic

      Comment


      • #4
        ook hierin limburg zijn er mensen die zich uitgeven om goed voor de vogel te zorgen en willenhem voor niks hebben. de dag erna zie je ze adverteren op mp. ook komen er dagelijks telefoontjes en mails bij de stichting binnen of ze niet bij ons vogels kunnen kopen omdat ze willen kweken.
        en dat terwijl alles duidelijk beschreven staat op de website en dat we absoluut geen vogels verkopen, maar mensen lezen niet meer....
        groetjes monique

        www.limburgsepapegaaien.nl


        (7) (2) (1)

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
          Hoi

          Kijk ook uit voor papegaaienopvang in Barneveld (staan op marktplaats)
          Als je wilt komen kijken zijn er altijd smoesjes dat t niet kan en komt geen afspraken na..
          Degene die het verzorgt is nog erg jong en woont nog thuis..
          Kijk op marktplaats in Barneveld dan kun je het zien...

          Watch it !!

          zie ook: https://www.papegaaienforum.nl/parkie...tml#post250441
          fkbmac www.koppiekrauw.com

          Comment


          • #6
            Als er mensen zijn die de dupe zijn geworden van Eric Haverkamp, meld je dan aan op de volgende site! Hoe meer gedupeerden, hoe meer we kunnen doen!

            http://www.belazerdophetnet.nl/viewtopic.php?f=15&t=855

            alvast bedankt!

            Comment


            • #7
              Hallo,

              het klinkt misschien wat l*llig, maar ik denk ook dat er een deel eigen verantwoording is en dat je contacten over geliefde dieren zeer kritisch moet bekijken.
              Misschien ben ik van nature erg wantrouwig , maar bij mij gaan alarm bellen rinkelen wanneer men gaat strooien met de term vogelopvang.
              Zeker in combinatie met gratis vogels , een gezonde opvang (als die al bestaan) gaat zelf niet op zoek naar vogels.
              Deze zullen zeker niet aanmoedigen dat jan en alleman maar hun vogels komen " dumpen" .
              Wat niet wegneemt dat ik deze vorm van flessetrekkerij zeer verwerpelijk vind en als zich hier mensen melden waarbij het gaat om gratis papegaaien te verwerven ik ze tracht weg te honen ,

              mvg Frank

              Comment


              • #8
                ik snap heel goed wat je bedoelt..
                Maar ik heb zooo lang met deze jongen contact gehad.. Hij wist echt mijn vertrouwen te winnen.. Misschien was ik wel te naief, ik weet het niet.. Weet alleen dat dit mij geen 2e keer overkomt!

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse
                Working...
                X