Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weggevlogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Weggevlogen

    Gisteren zijn we bij de dierenarts geweest om onze rosé kaketoe te laten kortwieken.
    De buitenste 2 veren had ze niet geknipt,maar als hij toch ging vliegen mochten we terug komen.
    vandaag is hij helaas door de openstaande deur weggevlogen/weggefladderd.
    hij haalde net het dak van het schuurtje van de achterbuurten en is daarna uit het zich verdwenen.
    We hebben geroepen,gefloten enz maar we horen geen kaketoe geluiden.
    Nu is mijn vraag hoelang een kaketoe het daar buiten vol kan houden.
    De temperatuur zal geen probleem zijn.
    En dat hij ter prooi valt aan katten,andere vogels of auto,s denk ik maar even niet aan.
    En hoever kunnen ze van hun thuis weg als ze niet ver kunnen vliegen

  • #2
    Uiteraard reageert ie niet op geroep en gefluit, hij is immers minstens zo geschrokken als jullie.
    Terug komen uit zichzelf kan ie ook niet. Het lijkt me hamdiger in de buurt te gaan zoeken in tuinen ed.
    Alhoewel hij intussen ver zou kunnen zijn of erger...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      We blijven zoeken

      Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Uiteraard reageert ie niet op geroep en gefluit, hij is immers minstens zo geschrokken als jullie.
      Terug komen uit zichzelf kan ie ook niet. Het lijkt me hamdiger in de buurt te gaan zoeken in tuinen ed.
      Alhoewel hij intussen ver zou kunnen zijn of erger...
      We hadden gehoopt dat hij vanmorgen zijn typische ik wil eten schreeuw had gegeven.
      De vermissing wordt gelukkig massaal gedeeld in onze woonplaats Doetinchem.
      Ook hebben we in een groot deel van de buurt posters opgehangen en brieven in de bus gedaan.
      Helaas wonen we in een wijk met veel katten,maar we hebben gevraagd als ze hem vinden ook al heeft hij het niet gered om het ons te melden.
      we blijven hopen

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X