Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigendomsbewijs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Eigendomsbewijs

    Hallo allemaal, ik heb een edelpapegaai
    Ik wil hem in december graag op vakantie binnen EU meenemen. Hij is geringd maar helaas heb ik geen eigendomsbewijs. Heeft iemand een idee hoe ik iets wat als eigendomsbewijs dient kan regelen?
    Ik ga hem nog laten chippen maar dat wordt helaas niet als een bewijs van eigendom gezien. Ik heb internet doorgezocht, dierenarts gebeld maar heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden

  • #2
    het enigste wat je nog kan doen is een foto van je gaai met jou en een krant waarvan je da datum kan lezen
    verder kan je niks,alles wat ik jouw huis is is van jou en dat is het
    als iemand de gaai mee zou nemen en niet meer terug zou geven hebt je geen poot om op te staan even als voorbeeld
    idd wordt een chip niet als eigendoms bewijs gezien,wel raar eigenlijk maar ja
    voor reizen in de eu heb je ook geen papieren nodig
    ik zou meenemen wat je hebt,meer kan je niet doen

    Comment


    • #3
      ik heb er geen ervaring mee maar kon wel dit stukje vinden voor je,

      http://www.adviespraktijkvoorvogels....en-antwoorden/
      ik weet niet alles maar doe mijn best

      Comment


      • #4
        Bedankt voor jullie reacties.
        Ik ga vandaag een foto maken met de krant , daarna afspraak maken voor het chippen en ga ook strakke administratie bijhouden, zodat ik met Kerst al heel wat bewijzen heb

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Eli Bekijk Berichten
          Bedankt voor jullie reacties.
          Ik ga vandaag een foto maken met de krant , daarna afspraak maken voor het chippen en ga ook strakke administratie bijhouden, zodat ik met Kerst al heel wat bewijzen heb
          Zorg er dan ook voor dat je vlak voor je vakantie een gezondheidsverklaring regelt en weet welke regels er zijn in het land waar je naar toe gaat.
          Zie maar eens goed de link die Dijkkamp gegeven heeft en klik daar dan ook [h=4]Waar moet ik aan denken als ik op vakantie wil met mijn vogel?[/h]

          Comment


          • #6
            Ik er op geklikt en heb het allemaal goed doorgelezen. Gezondheidsverklaring is mij wel duidelijk. Het ging mij echt om het bewijzen van eigendom. Bedankt allemaal

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Eli Bekijk Berichten
              Ik er op geklikt en heb het allemaal goed doorgelezen. Gezondheidsverklaring is mij wel duidelijk. Het ging mij echt om het bewijzen van eigendom. Bedankt allemaal
              Nog iets om bij stil te staan is dat in die periode er weleens scherpere regels kunnen wezen als er weer plaatsen zijn waar vogelgriep ontdekt is.
              Deze periode heeft een grotere kans op uitbraak vogelgriep door de trek van vogels.
              Er kan dan een verbod gelden gevogelte te vervoeren binnen een besmet verklaard gebied.

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse
              Working...
              X