Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kooien ruilen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kooien ruilen

    Vandaag de kooien van onze Bonte Boeren weer schoongemaakt en opnieuw ingericht. Hebben ze weer wat te ontdekken. Nu was ik bezig en vroeg ik me af; zou ik ook de vogels kunnen laten ruilen van kooi. Dan hebben ze allebei iets opnieuw te ontdekken en dan twee weken later weer terug ruilen. scheelt een hoop werk.

    Ze hebben allebei een strong-Sarah kooi, een witte en een antraciete. Of is die verandering te groot, want meestal geef ik ze wel een zitplaats wat blijvend is (voor het gevoel van veiligheid). Zou ik extra problemen met territoriums krijgen omdat ze beiden in elkaars gebied zitten. Iemand ervaring?

  • #2
    Je zou de kooien op een andere plek kunnen zetten.
    ik denk dat het wat stress betreft mee zou vallen.
    ik verplaatste ook altijd alle zitstokken. Als je dit vaker doet dan worden veranderingen ook normaal voor ze.
    mijn vogels hebben 3 verhuizingen achter de rug. Tijdens verhuizingen lekker los gehad en mee laten helpen (op de schouder). Ze zijn nergens echt bang voor geweest. Misschien stelt dit je gerust :-)
    Denzo Chica

    Comment


    • #3
      Zolang ik die villa nog niet heb zit die andere plaats in de huiskamer er niet in, haha....

      Het gaat om het ruilen van kooi, dus de ene die links zat in de rechter kooi en andersom.

      Comment


      • #4
        als vogels eenmaal een vaste plek hebben dan is het best lastig om dat te veranderen
        ik zou zeggen probeer het gewoon als je dat wilt en zie wat er van komt

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X