Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

raar gedrag aratinga

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• raar gedrag aratinga

Hoi onze zonparkiet bijna 2 jaar oud vertoont sinds een aantal dagen raar gedrag veel willen slapen bij je. En ook steeds soort van dansende beweging met ze koppie maken(met het koppie op en neer) bij de andere papegaai en met ze vleugel wapperen alsof die om eten zit te vragen. Ook bij me vriendin vraag die om eten. Het lijkt af en toe alsof die weer een jonkie is. Zijn eetlust is gewoon goed en ziet er verder gezond uit ogen zijn helder schone neusgaten en ook schone cloaca. We hebben geen idee wat dit is en of het raadzaam is toch maar een bezoekje te brengen aan de dierenarts. Aangezien die goed eet en verder gezond eruit ziet leek ons dit niet nodig maar graag advies van jullie.

zie link voor video

https://youtu.be/xWBAKBWtPY4

groetjes
    Last edited by Tino85; 31-01-16, 14:52.

maak je geen zorgen,mijn zonnetjes doen dat ook
    denk dat jou zonnetje broedrijp aan het worden is
    hij zal dit waarschijnlijk nu vaak gaan doen
    het is een soort van genegenheid vragen en geven

Comment

zijn toch maar naar dierenarts geweest hij had wormen ze hebben allebei wormenkuur gehad en rio ook nog antibiotica. Gelukkig komt alles goed.

Comment

zijn toch maar naar dierenarts geweest hij had wormen ze hebben allebei wormenkuur gehad en rio ook nog antibiotica. Gelukkig komt alles goed.

Je hebt 2 vogels dus?

Hoe wist Arts dat 1 wel en de ander niet had?
        ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
          Je hebt 2 vogels dus?

Hoe wist Arts dat 1 wel en de ander niet had?

Ik had ze alle 2 mee uit voorzorg. De ene had ook geen ziekteverschijnselen en goede ontlasting. De gene die ziek leek had sinds vanochtend ook andere ontlasting dit was voor ons ook de rede om naar de vogelarts het zicht te gaan ( dank zij de lijst vogelartsen op het forum ) .

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X