Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

training boek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • training boek

    Hoi. Ik ben op zoek naar een boek met trainingen voor papegaaien. Zoals pootje geven, rollen, iets in een bakje doen. Het kan nergens vinden. Hier iemand tips voor me? Ik ben niet op.zoek naar een ebook. Gr vanity
    MevrouwEn meneerDe Bruin

  • #2
    Ik ken zo'n boek niet, maar heb je ook niet nodig, kan je ook zelf aanleren
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      Hoe dan? Ik weet niet hoe ik me vogel iets aan moet leren. Op en af weet ik, maar ik heb nu bijvoorbeeld een mini basketbalsetje gekocht.. het is de bedoeling dat de.vogel het balletje in het korfje doet, ik zou niet weten hoe ik dat moet aanleren. Gr vanity
      MevrouwEn meneerDe Bruin

      Comment


      • #4
        Kijk eens op Youtube. daar staan tal van filmpjes over hoe je gaaien een trucje kan aanleren. Daaruit kan je dan het trucje kiezen wat jou het meeste aanspreekt en ook de manier die jou het meeste aanspreekt. En denk vooral in kleine stapjes.
        Een boek heb je daarvoor niet nodig.

        Voorbeeld hoe ik mijn edelman heb leren basketballen:
        1. Ik hield hem het balletje voor totdat hij het balletje pakte in zijn snavel. Commando: pak balletje Beloning: goedzo roepen en een pitje
        2. Daarna leerde ik hem het balletje los te laten in mijn handen. In het begin liet hij het per ongeluk vallen natuurlijk maar ik deed dan net alsof hij het bewust goed deed, wat soms wel even wachten was. Commando: laat los (ik zeg ook weleens geef maar, maar hoe het in het begin bij 1 commando) Beloning: goedzo roepen en een pitje
        3. Daarna hield ik mijn hand iets verder weg, zodat hij een stapje moest doen om het in mijn hand te laten vallen. Commando en beloning hetzelfde als voorgaand.
        4. Daarna liet ik hem 2 stapjes doen enz.
        5. Daarna het basketbal standaardje erbij en zelf het balletje erdoorheen laten vallen.
        6. Daarna edelman naast het basketbalstandaardje, mijn hand onder het netje. Zelfde commando en zelfde beloning.
        Eventueel tussenstapje; Lukte hier niet zo snel, dus edelman balletje in snavel, hij los laten en ik netje eronder houden, zodat balletje door het netje viel. Daarna verder met stapje 6
        Dan stapjes 3 en 4 herhalen
        Nu kan mijn edelman makkelijk vanaf circa een halve meter een balletje door het basketbalnetje doen. De afstand zou verder moeten kunnen, maar dat heb ik eigenlijk nooit gedaan.

        Succes

        Comment


        • #5
          .

          bedankt voor de reacties. ik ga mn best doen.
          MevrouwEn meneerDe Bruin

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door supervanity Bekijk Berichten
            Hoe dan? Ik weet niet hoe ik me vogel iets aan moet leren. Op en af weet ik, maar ik heb nu bijvoorbeeld een mini basketbalsetje gekocht.. het is de bedoeling dat de.vogel het balletje in het korfje doet, ik zou niet weten hoe ik dat moet aanleren. Gr vanity
            Hallo, mag ik vragen waar je dit basketball setje gekocht hebt?

            Comment


            • #7
              Als je een mailadres hebt heb ik wel een leuk boek voor je (mits je Engels spreekt).

              Comment


              • #8
                Basketbal ding via internet. Weet de site niet meer maar ben ze later ook nog tegen gekomen. Volgens mij verkopen ze ze ook bij de vogelkelder.

                Mijn mail is super_vanity@hotmail.com... thanks!
                MevrouwEn meneerDe Bruin

                Comment


                • #9
                  die basketbal setjes kan je ook zelf maken en bijna voor niks

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X