Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Papegaaienopvang omgeving Arnhem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Papegaaienopvang omgeving Arnhem

    Het lijkt me leuk om vrijwilligerswerk te doen bij een papegaaienopvang ergens in de buurt. Met Google kom ik niet veel verder. Weet iemand van jullie een adresje(s)?

  • #2
    Je zou eens bij burger zoo kunnen informeren daar hebben ze ook papegaaien

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
      Je zou eens bij burger zoo kunnen informeren daar hebben ze ook papegaaien
      Had ik ook al aan gedacht maar de meeste dieren daar hebben haren, dus die plek kon wel eens ongeschikt zijn... Geldt voor meerdere vogelopvang plaatsen dat niet alleen vogels maar ook andere dieren worden opgevangen. Als vrijwilliger met allergie voor huisdierharen .... eerst maar goed laten informeren.

      Comment


      • #4
        Oké want verder in uw buurt zit volgens mij niet veel.

        Comment


        • #5
          nee en dat terwijl ik zo van dieren hou! In Vlissingen zit wel een papagaaienopvang maar ja.... Burgers Zoo heeft geen opvang meer las ik ergens op internet..

          Comment


          • #6
            Is er niemand die iets weet? Ik wil graag in kontakt komen met papegaaien maar kan wegens omstandigheden zelf nog geen gaai in huis nemen.

            Comment


            • #7
              je mag wel een keer hier komen,heb er genoeg
              maar woon ook niet in de buurt

              Comment


              • #8
                Het lijkt wel alsof papegaaienliefhebbers alleen in het westen wonen!

                Comment


                • #9
                  Papegaaienopvang=papegaaienliefhebbers of papegaaienliefhebbers=papegaaienopvang?

                  Comment


                  • #10
                    heel goed gezegd

                    Comment


                    • #11
                      EN EN dus beide!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Francapapegaaien Bekijk Berichten
                      Papegaaienopvang=papegaaienliefhebbers of papegaaienliefhebbers=papegaaienopvang?
                      Wat bedoel je daarmee?

                      Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
                      heel goed gezegd

                      Comment


                      • #12
                        Ik bedoel daarmee dat ik me verwonder over het feit dat jij papegaaienopvang koppelt aan papegaaienliefhebberij.

                        Comment


                        • #13
                          Nee dat klopt, bij een papegaaienopvang werken vast geen papegaaienliefhebbers ;P

                          Oorspronkelijk geplaatst door Francapapegaaien Bekijk Berichten
                          Ik bedoel daarmee dat ik me verwonder over het feit dat jij papegaaienopvang koppelt aan papegaaienliefhebberij.

                          Comment


                          • #14
                            Ik zal het nog even uitleggen want blijkbaar zorg ik voor wat verwarring?

                            Mijn doel is in contact komen met papegaaien. Dus of dat nu bij een opvang is of bij mensen thuis maakt niet uit .

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door LauraR Bekijk Berichten
                              Nee dat klopt, bij een papegaaienopvang werken vast geen papegaaienliefhebbers ;P
                              Zal ik je uit een droom helpen?
                              De meeste papegaaienopvang heeft niets met papegaaienliefde te maken, maar wel alles met commercieel eigen belang.

                              Vaak geldt "niets is wat het op het eerste gezicht lijkt, als er veel geld mee gemoeid is".
                              Zelfs de grootste op dat gebied de NOP was gebaseerd op niets dan leugens en bedrog.

                              Dus het gelijk schakelen van opvang en papegaaienliefhebberij is tamelijk naief.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X