Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke papegaai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja wij wonen in een wijk. Echter is het zo dat wij er ook net pas aan gaan beginnen ze buiten te houden. Ik doe dit nadat ik er over in gesprek ben gegaan met een kennis. Hij heeft ducorps, edels, roseetjes, grijze roodstaart en de zwarte afrikaanse papegaai (ik weet ff de naam niet, kwa uiterlijk wat saai maar geluid heel leuk. Ze fluiten namelijk) bij hem gaan de schreeuwers iedere avond naar binnen en overdag naar buiten. Zo ga ik het ook gaan doen. Volgende week hoop ik dat de voličre staat en dan gaan ze definitief naar buiten...
    Groet Sam,

    Comment


    • #17
      aha oke,dat lijkt mij heel leuk voor jouw de vogels naar buiten,hoop dat het wat gaat lukken,succes.
      heb even gezocht en die zwarte papegaai is de vasa papegaai ik vind dit toch wel de mooiste,heb je nog wat info over deze papegaai misschien kun je jouw kennis er even wat over vragen?
      met name het geluid en of ze in de winter onverwarmt kunnen zitten.

      Comment


      • #18
        Zal ik doen... Heb je concrete vragen?
        Groet Sam,

        Comment


        • #19
          dankje,
          ik had de volgende vragen:
          kunnen ze overwinteren in een onverwarmt nachthok.
          hoe is het met het geluid dat ze produceren en gaat dit de hele dag door of beperkt zich dit tot savonds of sochtends enz, woon dus zelf in een rijtjes huis zoals je weet,zou ze eventueel savonds op kunnen sluiten.
          wat zijn de richtprijsen van deze vogels, je heb de grote en de kleine vasa.
          bvd

          Comment


          • #20
            hallo Sam,
            heb je al wat info?

            Comment


            • #21
              Nee, van de week komt hij en dan zal ik het hem is vragen
              Groet Sam,

              Comment


              • #22
                Ik heb even gevraagd, hij heeft de kleine vasa. Over het geluid zijn de meningen verschillend. Binnen het gezin vind de ene het mooi en de ander het minder. Ze roepen meer ipv schreeuwen. Ze hebben bij hem wel een verwarmd hok, kan ook zonder maar dan moet het wel wind dicht zijn, dikke takken en het liefst geďsoleerd. Ze zijn heel de dag bezig en het is voor hen echt genieten om er naar te kijken.

                Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag...
                Groet Sam,

                Comment


                • #23
                  ja daar kan ik wel wat mee,ik zal er nog eens goed over nadenken bedankt alvast

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X