Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jeuk aan de Anus??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeuk aan de Anus??

    Hallo,

    Mijn vriendje Puck Krabt redelijk vaak zijn anus aan het stokje waar hij opzit... (maakt niet uit waar)
    Dit doet hij al vanaf het begin dat ik hem al heb... is dit gewoon jeuk net als een dikke vent dat zijn onderbroek in zijn naat kruipt? of is dit iets serieus?
    Ik douche hem minstens 3x per week. en heeft ook een eigen badder badje in zijn kooi...
    verder krabt hij vrijwel weinig...ja af en toe (iedereen heeft wel eens jeuk)
    Maar het is een heel gek gezicht als hij dat doet (zijn pootje even opzij en zijn kont op het stokje leggen en heen en weer halen)
    Kan iemand uitleggen wat dit voor reden heeft?
    doen jullie vogels dat ook?
    geen idee wat ik ervan moet denken haha.

    Gr. Marcel
    Denzo Chica

  • #2
    mating behaviour hoor hi hi... nix ernstigs dus, maar op zich als hij dat zolang en zovaak doet is natuurlijk ook weer niet alles
    Ellen & her Parrots

    Comment


    • #3
      Haha dankje x
      Denzo Chica

      Comment


      • #4
        zie het helemaal voor me, Hahaha pootje opzij enzovoort. Je mag wel blij zijn dat ie niet nog een handje heeft. heeft ie het stokje niet meer nodig.
        Mag je hem aan hem zitten? dan zou ik er toch even naar kijken of je een oorzaak ziet en anders wat aloë vera opsmeren.
        Jeuk kan heel vervelend zijn.

        Comment


        • #5
          nee ik mag van begin af aan al niet zo aan hem zitten.. maar wel koppie aaien..
          Denzo Chica

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X