Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw gezocht kaapse papegaai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Opnieuw gezocht kaapse papegaai

    hallo paar weken terug heb ik op het forum gezet ik een betrouwbaar adres voor de kaapse papegaai zocht
    heb er 1 gevonden maar hier hoor ik niks meer van

    dus ben opnieuw opzoek erna graag hoor ik van iemand die mij hiermee kan helpen

    gr ilona

  • #2
    Hoi Ilona,

    Ik weet niet wie je al had benaderd, maar op dit forum zit er iemand die met Kaapse gaaien kweekt en er veel van af weet.
    Zijn forumnaam hier is ''kaapsen'', z'n voornaam is Kees.
    Hopelijk heb je hier iets aan!
    Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

    Miriam & Nico sigpic

    Comment


    • #3
      bedankt voor je reactie

      heb al eens contact gehad met kaapse maar dit verliep helaas niet zo als het moest gaan...
      heb hem nog gesmst
      maar krijg geen reactie meer terug

      daarom hoop ik dat ik via deze weg nog meerdere betrouwbare kwekers kan vinden van de kaapse papegaai

      gr

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ilonadebruin13 Bekijk Berichten
        bedankt voor je reactie

        heb al eens contact gehad met kaapse maar dit verliep helaas niet zo als het moest gaan...
        heb hem nog gesmst
        maar krijg geen reactie meer terug

        daarom hoop ik dat ik via deze weg nog meerdere betrouwbare kwekers kan vinden van de kaapse papegaai

        gr
        Idd Ilona, dat was via een berichtje dat het contact via mailen goedkoper was VAN JOU
        dan per telefoon ,waar ik jou een keer per chat duidelijk maakte dat ik GEEN jonge kaapse papegaai verkoop aan jou die nog niet zelfstandig is en er evt nog een had van een paar maanden oud,maar je wilde perse een in mijn ogen te jonge vogel van dit soort.

        Vervolgens mail de je me laatst dat je er toch wel een wilde omdat ze er niet waren.

        Na een tel van mij naar jouw via je antw apparaat kreeg ik eerst een sms je dat je op je werk zat en niet kon bellen,(begrijpelijk) dacht ik nog, maar daar stond gelijk de tekst achter,(letterlijk),als U liever geen kaapse papegaai aan mij verkoopt aan mij dan houdt ut op.

        Daarna nog een met een ?,dus tja wat moet ik daarmee,als iemand niet de moeite neemt om de tel te pakken voor mondeling contact

        Dan vergeet ik bijna nog te typen dat je in eerste instantie zij,dat je een vogel pas later in het jaar wilde,terwijl de vogel toen plm dacht ik ongeveer 3 a 4 maanden was ,trouwens een mooie leeftijd om een nb kaapse nog tam te krijgen.

        Voor de goede orde ik had een ander jong van deze soort nu net voor de eerste keer aan liefhebbers voor de huiskamer beloofd, in de andere waren verschillende kwekers in geinteresseerd en die heb ik mee naar zwolle genomen met de mededeling aan onze buitenlandse vrienden,wie het eerst komt die het eerst maalt.

        Maar en dit als laatst,Ilona zij ,ik heb al meer jongen grootgebracht?.waarop ik kort en krachtig via de chat meede deelde dat zij die In mijn ogen te jonge, dus niet zelfstandige vogel van deze soort van plm 8 weken niet krijgt,want als het dan mis gaat is uiteraard de kweker de schuldige in andermans ,lees (?) ogen.

        Dus Ilona,bel gewoon en als dat te veel moeite is geen rare sms jes.

        Gr Kees.

        Comment


        • #5
          Was fijn u gesproken te hebben

          we houden contact
          gr

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X