Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dennis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Dennis.

    Hallo,

    van de week heb ik erg veel geleerd over papegaaien en de rest van de kromsnavels.
    Daaruit heb ik besloten Kakariki's te nemen, veel over geinformeert en lijkt een een duidelijk geschikte vogel voor mijn eerste keer.
    Bij mij in de buurt (Hoogkarspel, wervershoof, Grootebroek etc.) heb ik gekeken voor een mooie kooi.
    alleen de simpele dierenwinkels hebben allemaal van deze zielige kleine kooitjes.
    voor een grotere werd ik steeds doorverwezen naar Dennis de papegaaien winkel...
    Ik weet van alle verhalen dat Dennis niet de liefhebber van kromsnavels is.
    En dat als je ze daarvandaan haal er maar 2 weken plezier van heb...
    Maar ik begrijp niet dat zoveel winkels mij naar Dennis toeverwijzen...
    Is dit niet over het algemeen bekend dat dennis een slechte kweker is?
    of weten alleen de mensen het die op deze website kijken ofzo?
    Ik geloofde me oren niet en werd zelfs een beetje boos...
    Ik begrijp het gewoon niet.
    Was Dennis in de vroegere tijden wel goed of net zoals nu?

    Wat vinden jullie er van?

    Gr. Marcel
    Denzo Chica

  • #2
    Ik denk dat ze je enkel voor de kooi wilden doorverwijzen

    Comment


    • #3
      Voor kooien is bij Dennis niks mis mee?
      Denzo Chica

      Comment


      • #4
        Dennis.

        Nee hoor. Ze hebben een groot assortiment kooien. Maar als ik jou was zou ik goed kijken welke type en soort je wilt, dit noteren, en dan online bestellen. Ben je wellicht goedkoper uit

        Comment


        • #5
          als je een kooi koopt bij dennis help je hem wel mee in zijn voortbestaan.

          als je daar geen probleem mee hebt (wat eigenlijk onbegrijpelijk is) en je bestelt bij hem een kooi dan zou ik hem hoe dan ook zeer grondig gen goed met halamid ontsmetten als je hemt hebt ontvangen gezien het feit dat dennis handeld in vogels met zeer besmettelijke ziekten.

          Comment


          • #6
            dat bedoel ik...
            Denzo Chica

            Comment


            • #7
              maar idd bij lorre & co zijn ze ook wel 40 euro duurder dan op internet te koop staat.
              zijn er mensen met adviesen welke site ik het beste kan gebruiken of ver trouwelijk is om een kooi te kopen?
              liefst wil ik er zo één.

              http://www.dehuisdiersuper.nl/papega...hea-grijs.html
              Denzo Chica

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door stefan77 Bekijk Berichten
                als je een kooi koopt bij dennis help je hem wel mee in zijn voortbestaan.

                als je daar geen probleem mee hebt (wat eigenlijk onbegrijpelijk is) en je bestelt bij hem een kooi dan zou ik hem hoe dan ook zeer grondig gen goed met halamid ontsmetten als je hemt hebt ontvangen gezien het feit dat dennis handeld in vogels met zeer besmettelijke ziekten.
                Vind ik wel erg ver gaan hoor,een nieuwe kooi ontsmetten!
                Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

                Annemoon
                en Magnum

                Comment


                • #9
                  Met google kom je een heel eind.Ik ben zelf op zoek naar een montana Chicago en heb via internet een mooie prijs gevonden.Succes met zoeken
                  Minni Micky Kimo

                  Comment


                  • #10
                    bij zooplus zijn ook mooie kooien en ook met % korting.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Annemoon Bekijk Berichten
                      Vind ik wel erg ver gaan hoor,een nieuwe kooi ontsmetten!
                      Niet als die bij Dennis vandaan komt. Niet alle kooien zitten daar nog in dichte verpakkingen.
                      Bovendien verkoopt Dennis ook veel 2ehandskooien.

                      Comment


                      • #12
                        Hier een online shop www.parrotshopnederland.nl
                        Zonparkiet croky

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Annemoon Bekijk Berichten
                          Vind ik wel erg ver gaan hoor,een nieuwe kooi ontsmetten!
                          Ik denk dat dit helemaal niet ver gaat..
                          als je hier eens even leest hoe besmetting kan plaatsvinden:
                          http://www.koppiekrauw.com/Papa-kenn...D-wat%20nu.htm

                          en je weet dat er papegaaien zijn verkocht mét dat virus (zie topic van Artemis papegaai maar eens)
                          én je weet dat er kooien staan die niet in verpakking zitten,
                          of aangeraakt worden door mensen die in contact komen met de besmette papegaaien..
                          dan is de optelsom gauw gemaakt denk ik?
                          Ik zou het risico in elk geval niet nemen!
                          En mensen die op zo'n manier te werk gaan
                          zijn eigenlijk niet waard dat mensen er nog iets kopen!

                          Comment


                          • #14
                            Ik wil even reageren over het ontsmetten van nieuwe kooien.
                            Dit vind ik juist een hele kleine moeite in verhouding tot het risico wat je er toch mee loopt.
                            Ook al is hij verpakt geweest, er hoeft maar besmet stof in te zitten en je bent "de sjaak".

                            Hier wordt ook alle nieuwe speelgoed grondig schoongemaakt als het is gekocht... zonde als het met kleurstof is gekleurd want het ziet er niet meer uit daarna, maar uiteindelijk: better safe then sorry.
                            Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
                            http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

                            Comment


                            • #15
                              Hier idem alles wat ik koop wordt grondig schoongemaakt voor gebruik, je weet maar nooit, better save than sorry.

                              Julia
                              Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X