Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Muisparkiet gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Muisparkiet gezocht

    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar een muisparkiet. Kan iemand me helpen aan een adres van een kweker ( het liefst in Overijssel). Wat kost een muisparkiet tegenwoordig ongeveer en zijn er mensen die hun ervaring met mij willen delen?

    Alvast bedankt

  • #2
    Hallo,

    Ze zijn leuk hé, ik heb er ook 2, geweldige beestjes. Mijn vogels komen allebei bij een particulier iemand vandaan die er niet mee kweekt, ken eerlijk gezegd ook niet zoveel kwekers die muisparkieten hebben. Hareco Dier en Vriend verkoopt af en toe wel jonge muisparkieten!
    Ik denk dat je ongeveer €80,- kan verwachten voor een muisparkiet, wil je de vogel laten testen op ziektes dan komen er natuurlijk nog kosten bij..

    Succes met je zoektocht!
    6021851634_95facb294b_b.jpgantwerpennogmeer638.jpg
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

    Comment


    • #3
      Bedankt voor je reactie! Ja ben echt helemaal weg van ze. Merk inderdaad dat ze moeilijk te vinden zijn, maar ik zet mijn zoektocht gewoon voort. Zou er met wat geduld vast eentje vinden! ( al komt geduld niet in mijn woordenboek voor haha)

      Comment


      • #4
        Btw erg leuke foto's

        Comment


        • #5
          met Robin eens.. ik heb ook twee muisparkieten. Geweldige vogels, echt ongelofelijk grappig etc. Mannetje komt bij een kweker vandaan in België, het blauwe popje bij www.hareco.nl

          Ellen & her Parrots

          Comment


          • #6
            Ook al zo'n mooie foto! Wat een mooie vogels! Ik heb begrepen dat Hareco in Sliedrecht zit, dat is twee uur rijden voor mij... Kan helaas zelf niet zo lang autorijden. Ik vraag me dus af, als ik de vogel met de trein op zou halen, dit niet te stressvol zou zijn? Dat is natuurlijk een behoorlijk lange rit en ik zou waarschijnlijk ook weleens over moeten stappen...

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X