Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een moment om van te genieten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Een moment om van te genieten!

    Ik zit nu heerlijk op de tuinbank en geniet van het buiten zijn met mijn vogels...!


    Deze toppic heb ik gestart om met elkaar mooie momenten met onze geweldige kromsnavels te delen!

    Wie volgt?
    Bijgevoegde Bestanden
    Groet Sam,

  • #2
    Het was gisteren ook heerlijk weer.. vandaag helaas minder zon. Gisteren even een eindje gewandeld met mijn grijsje :

    7184666482_7635de5b8d_c.jpg

    7184667244_f6eff4bb80_c.jpg

    7184670018_c86ce68ecc_c.jpg
    Ellen & her Parrots

    Comment


    • #3
      Samen op pad

      Samen met Pino op pad voor een groot verjaardagsfeest van "oma" Sonja. Hij heeft het heerlijk gehad gezellig al die mensen om hem heen en wanneer ik nodig was voor de catering of wat anders ging Pino even in de tot gaaienparadijs omgebouwde hondenbench van één van de honden van "oma". Daar had hij dan even rust en speelde daar naar hartelust of deed een dutje. Daarna buiten weer heerlijk gekwebbeld tegen de gasten en hij heeft genoten van alle aandacht die hij kreeg.
      Ben zo trots op hoe hij zich heeft gedragen. Niet geschreeuwd alleen maar lief geweest en gekwebbeld en alle harten gestolen van de gasten.

      Pino gaat bijna overal mee naar toe. Zodra het kan mag hij mee.
      Veel momenten om samen te genieten.
      https://www.papegaaienforum.nl/showth...-Post-het-hier! hier zijn nog meer foto's en geniet momenten met Pino te zien.
      Bijgevoegde Bestanden
      Groetjes,
      Iris Bumo


      Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X