Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weeral stom geweest,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Weeral stom geweest,

    Ik ben weeral stom geweest.

    Ik wou een kooi kopen bij zooplus.nl

    Maar omdat ik geen creditcard, paypal,... heb (omdat ik het ook nooit gebruik) kon ik de bestelling enkel plaatsen via Nederland als overschrijving.

    Dus Gregory in zijn zotte doen veranderd land naar Nederland en inplaats van postcode 9041 tik ik 9041BE in zodat de computer het ziet als een Nl adres

    Maar heb de bezorgingsadres mijn huidig adres genomen. Kan dit kwaad of niet ? Zal ik mijn pakketje krijgen of niet ?

    Iemand ervaring mee? Ik voel me nu echt dom


    Alvast bedankt,



    Gregory

  • #2
    Ik zou voor de zekerheid even bellen met de klantenservice, just to be sure
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
      Ik zou voor de zekerheid even bellen met de klantenservice, just to be sure
      Klantendienst in het engels, leg het maar eens uit dat je perse die kooi wou met overschrijving

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Gregory97 Bekijk Berichten
        Klantendienst in het engels, leg het maar eens uit dat je perse die kooi wou met overschrijving
        Dat komt wel goed, wij hebben het zo ook gedaan toen wij een hondenmand besteld hadden. Mocht jevhet zeker willen weten kan je gewoon een mailtje sturen naar de klantenservice. Dit kan gewoon in het nederlands.

        Succes, Eveline

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X