Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het kopen van een geteste papegaai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hallo Robin,

    er is al genoeg drama op deze wereld, een beetje positiever zijn kan nooit kwaad, dat is zeker.

    Klopt er is al teveel drama op deze wereld.
    Dus niet testen en dan zieke vogel hebben vergroot het drama alleen maar en werkt ook niet mee om een positievere kijk op de wereld te verkrijgen.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #17
      Ik ga er vanuit dat mijn vogels gezond zijn, oud mogen worden en vooral een goed leven hebben, dat is mijn mening, en zal ook niets veranderen aan de omgang met m'n vogels, hoe dom en onverstandig mensen dat vinden maakt me vrij weinig uit..
      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

      Comment


      • #18
        Welke ervaring hebben jullie met Franca Papegaaien? Hij had wel mijn voorkeur..

        Comment


        • #19
          Hallo Yara,

          Ik heb geen koop ervaring bij Frank maar mocht hem wel al diverse keren ontmoeten en heeft best wel veel verstand er van.

          Ik ben nog geen negatiefe verhalen over frank tegen gekomen voorwat betreft de vogel verkoop.

          Ik zou gerust bij hem kopen,maar waar ik ook koop zal altijd gebruik maken van de overeenkomst zoals genoemd in post 4.
          ik weet niet alles maar doe mijn best

          Comment


          • #20
            Toen ik mijn eerste edel kocht had ik tijdens mijn infostrooptocht een (klein) lijstje gemaakt met welke kwekers mij betrouwbaar leken.
            Ik had bij al die kwekers ook al info op gevraagd. En op mijn lijstje kwamen alleen die kwekers voor die meer info gaven dan alleen de prijs ed. Ik ging overigens liever naar een particuliere kweker dan naar een winkel omdat ik toen het idee had dat die particuliere kwekers veel meer tijd en geduld met mij hadden en mij met liefde dingen leerden waarvan ik nog helemaal niets wist.
            Toen ik eenmaal besloten had om voor een edel te gaan, heb ik bewust eerst mijn vakantie afgewacht, want ik zag het niet zitten een edel aan te schaffen en dan al vrij snel daarna 3 weken weg te gaan en de edel naar de oppas te laten gaan, in die gewen- en opvoedperiode wilde ik dat hij alleen bij ons was.
            Na mijn vakantie zou ik dan gaan voor het eerste kuiken dat geboren zou worden.
            Het eerste kuiken werd bij Rob geboren en daar ging ik voor.
            Was het eerste kuiken bij Frank geboren, dan was ik daar voor gegaan (ook al woonde Frank helemaal niet in de buurt).

            Dit speelde al wel zo'n 5 jaar geleden. Maar ik hoop dat je daar wat aan hebt.

            Comment


            • #21
              Bedankt voor jullie informatie! En Frank zit hier best wel dichtbij opzich, ja een uur en kwartier rijden maar dat is volgens mij best weinig als je in Limburg woont

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X