Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis papegaaien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gratis papegaaien

Hallo liefhebbers,

topictitel is pakkend genoeg naar ik mag aannemen.
    Laten we terug gaan naar een jaar of 10 geleden , wie kreeg er geen mail binnen van de een of andere afrikaanse advocaat die jou als erfgenaam benoemde van een naamgenoot waarvan je nog nooit gehoord had? Of van een Afrikaanse rijkaard die een groot bedrag via jou probeerde achterover te drukken? Natuurlijk werd je daar financieel een stuk beter van.
    Helaas voor de dombo's die daar in trapten dat kostte die dombo's gewoon geld.
    Nu zijn we een paar jaar verder en hoe meer dit soort verhalen bekend werden hoe minder mensen daar in trapten.
    Dus verhalen worden aangepast en subtieler gebracht.
    Heel populair op dit moment is het verhaal van vogels die weg moeten bij een bijvoorbeeld overleden persoon uit (meestal) Engeland ze kosten niets behalve de transport kosten.
    Op het moment dat ze verstuurd gaan wordt de reis het probleem en zullen de kosten betaald moeten worden. Begrijpelijk dat mensen die zich verheugen op hun nieuwe aanwinst toch maar dit soort kosten gaan overmaken.
    Zelfs de programma's die dit soort boekingen moeten beschermen zijn door oplichting te omzeilen.

Kortom mijn oproep is , goedkoop en buitenland , denk na.
    Ga er van uit dat je opgelicht wordt.
    Niemand is zo aardig om volkomen vreemden vrijwel gratis voordelig uit te laten zijn,

mvg Frank

En zo is het maar net.
    Thx Frank!
    Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam & Nico sigpic

Comment

thanks! Ik hoop dat je geen ervaringsdeskundige hierin bent?

Comment

zo zie je maar wat geld voor invloed op mensen heeft...
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notedop Bekijk Berichten
          thanks! Ik hoop dat je geen ervaringsdeskundige hierin bent?
          Nee gelukkig niet , maar er gaan de laatste tijd weer te veel verhalen rond van mensen die daar mee bezig zijn.
          Dit is gewoon een waarschuwing, voor sommige mensen jammer genoeg te laat en er zullen ook mensen zijn die denken dat ik onzin vertel , helaas zijn die niet te redden van een financiele strop,

mvg Frank

Comment

Hoi.

een tijdje geleden kwam ik zoiets ook tegen op marktplaats
            daar kon je de congo grijze roodstaarten kopen
            1 voor €250 of 2 voor €500 evt een koppel ik wist meteen dat het geen zuivere koffie was maar ik ging erop in
            en wat bleek de kantoor zat in ergens in het zuiden en de kwekerij in AFRIKA voor de gein ging ik ermee akkoord ik vroeg om de rekening van hun om het geld over temaken
            toen ik het kreeg via de mail, had ik toch gelijk

Comment

Mijn mening

Wil je zo graag een papegaai! koop er dan gewoon hier een geen verrassings pakket. Want goedkoop is uiteindelijk Duurkoop. Mijn menin
              He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

Comment

ik wil geen gaai kopen heb er al 2

Comment

Mij hebben ze liggen gehad!

Ik ben Natascha

Ik wil even reageren:

Dat iedereen inderdaad zeer goed op past.
                  Zeker als het betalingsmiddel Western Union is.
                  Ik heb een jaar of 4 geleden een papegaai gekocht vanuit kameroen.
                  Nou ja; betaald heb ik hem en zoals eerder vermeld, vanaf het moment dat ze hem zouden opsturen begon het!!
                  Er was iets mis met de papieren en of ik nog 85€ kon betalen, en dan zou alles in orde zijn bij de douane.
                  Ik 85€ betaald, een aantal dagen gewacht, niks gehoord.
                  Toen kreeg ik ineens terug bericht, er waren nog andere problemen, en weer de vraag of ik nog eens 150€ wilde storten, en dat vanaf dan alles zeker in orde is, en er zou niks meer bijkomen.
                  Toen begon mijne frank te vallen, dus ik vertelde hem dat ik die 150 gerust wilde betalen, maar alleen bij overhandiging van de vogel.
                  En wat denken jullie? Inderdaad, nooit meer iets gehoord.
                  Die in Kameroen is wel 85€ rijker geworden.
                  Ik zie nu na al die jaren nog steeds diezelfde foto met dezelfde papegaai op bepaalde sites staan, en telkens als ik het zie, zet ik indien mogelijk, een reactie dat de mensen moeten oppassen met die advertentie want,............

Nu heb ik op kerstavond een Ara cadeau gekregen van mijn man.
                  Dus eindelijk een papegaai in huis.
                  Schat van een beest, 14 weken oud en zo tam als een lammetje

groetjes
                  Natascha

Comment

Er worden weer gratis papegaaien aangeboden op marktplaats. Advertentie nummer 516569153.

Reageer aub op deze advertenties en houd de oplichters zo lang mogelijk aan het lijntje door veel vragen, foto's en bewijzen te vragen.

Wij doen dit ook regelmatig, de laatste keer hebben we ze zo'n 40 mailtjes lang voor de gek kunnen houden! Het is gewoon vermakelijk om te zien hoe deze lieden de leugens uit hun mouw schudden...

Als ze zo vaak genoeg en lang in de maling genomen worden worden ze het vanzelf zat en zullen ze eens moeten gaan werken voor de kost.

Comment

ik zou wel willen maar kan de advertentie niet vinden
                      Wat is de juiste omschrijving?

Comment

Yep, ik heb gereageerd en ze hebben de advertentie direct verwijderd. Ik laat het weten als ik wat hoor.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                        X