Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vakantie adres gezocht voor mijn papegaai voor eerste 2 weken of 2e +3e week augustus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Vakantie adres gezocht voor mijn papegaai voor eerste 2 weken of 2e +3e week augustus

    Hoi,
    We willen er graag 2 weken even uit na zo'n 10 jaar niet op vakantie te zijn geweest. Dit zou gaan om de 1e 2 weken of 2e+3e week van Augustus. We hebben geen vrienden/kennissen die verstand hebben van een papegaai en gezien de wisselende reacties over papegaaienhotels zien wij daar maar van af. Wie heeft ook dat probleem, dan kunnen we misschien wat voor elkaar betekenen.
    Koko is een verwend mannetje van 50. Ik moet er wel bij zeggen dat hij bang voor honden en katten is.
    We wonen in W-Brabant in de buurt van Roosendaal.
    Ben heel benieuwd naar jullie reacties!
    Koko en Duckie

  • #2
    Als ie getest is op papegaaien ziektes is hij evt welkom
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      hij zou ook net alle liefde eventueel hier mogen komen

      Comment


      • #4
        re

        Fijn om te horen Antonia en milaja. Ik ga v.d. week een afspraak maken bij de vogelarts voor een gezondheidskeuring en daarna kom ik er op terug. Alvast bedankt voor het antwoord.
        Koko en Duckie

        Comment


        • #5
          re,re

          Hallo Antonio en Milaja,
          Er is een wonder gebeurd, ik heb iemand die graag bij ons in huis komt tegen die tijd. Ik vind dat fijn omdat ik Koko nu niet uit zijn vertrouwde omgeving weg hoeft te halen en dat scheelt een hoop stress voor mij en voor hem. Ik wil jullie bedanken voor jullie aangeboden gastvrijheid.
          Koko en Duckie

          Comment


          • #6
            dat is idd helemaal fijn zeg
            ik zou zeggen fijne vakantie dan

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
              Hallo Antonio en Milaja,
              Er is een wonder gebeurd, ik heb iemand die graag bij ons in huis komt tegen die tijd. Ik vind dat fijn omdat ik Koko nu niet uit zijn vertrouwde omgeving weg hoeft te halen en dat scheelt een hoop stress voor mij en voor hem. Ik wil jullie bedanken voor jullie aangeboden gastvrijheid.
              Dat is nog veel mooier
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

              Ken je papegaai

              sigpic

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse
              Working...
              X