Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mensen vragen heel veel info en dan blijven ze weg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • mensen vragen heel veel info en dan blijven ze weg

    jammer eigenlijk , er zijn hier veel mensen die melden zich aan, vragen het hemd van het lijf en vervolgens hoor je er niks meer over.

    lijkt mij nu juist zo leuk om te horen hoe het verder gaat. en of ze nog nuttige tips op hebben gedaan hier en niet alleen maar vragen stellen.
    en natuurlijk hun ervaringen delen, daar leert iedereen van.

    jammer he

  • #2
    Ach ja, je moet maar onthouden dat je het van je eigen kant goed gedaan heb, ze kunnen nooit de schuld bij jou neer leggen, je hebt ze tips gegeven en ofdat ze er iets mee doen of niet moeten ze zelf weten.
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

    Comment


    • #3
      Mee eens, al zal niet iedereen hier iedere dag alles lezen. Zeker in de zomer lukt het me echt niet om alles bij te houden hier, en de tijd thuis besteed ik meer aan mijn vogels dan aan de computer... Maar af en toe een leuke (of minder leuke, kan ook gebeuren) update over hoe het gaat met je vriendjes is zeker de moeite waard! Die van mij zijn net als ik wel blij dat de temperatuur binnen nu onder de 24 graden is
      Groetjes
      Fran
      Twitteren is voor vogeltjes
      Maar voeg ons rustig toe op je Hyves, http://franniearnold.hyves.nl

      Comment


      • #4
        Hmmmm, kan je denk ik niks aan veranderen.

        Ik kijk sind senige tijd ook op dit forum, ben wel van plan te blijven hoor
        Oscar

        Comment


        • #5
          tja dat is jammer, loop ook vaak tegen de lamp, als het om dit onderwerp gaat, maar het gaat al jaren zo denk ik.
          Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
          Gerrit Visser

          Comment


          • #6
            Misschien is het op het aga. forum wat logischer, om het half uur heeft er wel weer iemand anders een topic geopend waarvan er al zo'n 36462432 bestaan, denk dat er nu wel heel veel mensen gevraagd hebben wanneer de eitjes uitkomen, welke kleur aga ze hebben, hoe ze hun aga tam moeten maken, ga zo maar door..
            Misschien als mensen eerst eens de zoekfunctie gebruiken en daarna pas met de nodige vragen komen zou het een stuk overzichtelijker worden..
            http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door marklwd Bekijk Berichten
              Hmmmm, kan je denk ik niks aan veranderen.

              Ik kijk sind senige tijd ook op dit forum, ben wel van plan te blijven hoor

              fijn dat is er dan weer 1

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                Misschien is het op het aga. forum wat logischer, om het half uur heeft er wel weer iemand anders een topic geopend waarvan er al zo'n 36462432 bestaan, denk dat er nu wel heel veel mensen gevraagd hebben wanneer de eitjes uitkomen, welke kleur aga ze hebben, hoe ze hun aga tam moeten maken, ga zo maar door..
                Misschien als mensen eerst eens de zoekfunctie gebruiken en daarna pas met de nodige vragen komen zou het een stuk overzichtelijker worden..
                Helemaal mee-eens.. Maar ieder persoon denkt waarschijnlijk dat zijn probleem uniek is dus moeten ze wel een nieuw topic starten.

                Wat ik persoonlijk heel vervelend vind is als mensen een topic starten en mensen geven tips en stellen vragen en er wordt gewoon niet meer op gereageerd!

                Daarnaast heb je natuurlijk altijd mensen die alleen een vraag komen stellen en niet meer terug komen.. gelukkig zijn er altijd mensen die blijven hangen. Ikzelf kom soms dagelijks/wekelijks en soms zelfs maar 1 keer per maand even voorbij.. doordat ik terug kom heb ik een aantal vragen niet hoeven stellen omdat die vragen al gesteld zijn

                Comment


                • #9
                  dat mensen met een topic starten waarvan er al heel veel zijn daar kan ik nog wel inkomen hoor. sommige zijn helemaal nieuw in het forum wereldje, zoals ik ook. ik weet nog steeds niet hoe de zoekfunctie werkt, dus ff snel een vraag stellen zo gaat toch sneller.
                  en als je dan ook nog helemaal nieuw bent in het vogelwereldje ben je dubbel nieuw!
                  en ieder vind zijn eigen vogeltje toch uniek!!

                  maar ik vind als ze dan de antwoorden of de verwijzingen naar de antwoorden hebben gekregen en dat soort dingen is het erg jammer dat je dan niet meer hoort hoe het verder gaat met de avonturen van baas en vogeltje

                  Comment


                  • #10
                    Nou ik ben hier al een jaartje (vanaf we Peach hebben). Ik kijk nu ook bijna dagelijks wel even naar de nieuwste berichten. Heb zelf heel veel gehad aan dit forum en nog steeds. Vind het ook vooral leuk dat je je belevenissen met je vogel kan delen met ander vogelliefhebbers. Ik blijf dus ook! Hihi.
                    Groetjes,
                    Chantal, Peach & Duuk

                    Comment


                    • #11
                      Tsja, en waar ik mij dan nog het meest aan irriteer -en ik zit zelfs te twijfelen om hierover een nieuw topic te openen- is aan mensen die niet de moeite nemen om duidelijk te schrijven. Ik wil niet zeggen dat ik zo duidelijk schrijf. Maar ik probeer wel mijn best te doen.
                      Net las ik ook weer iemand die het presteerde om een heel stuk te schrijven zonder het gebruik van punten en komma's.
                      Ook stukken met vreselijk veel spelfouten (of is dat de nieuwe sms-taal??) is vreselijk te begrijpen af en toe. (en ik kan begrijpen als je wat jonger bent, dyslectie hebt, etc maar daar heeft het soms echt niet mee te maken).
                      Of mensen schrijven echt in spreek-taal.

                      Ben ik de enige die zich daar zo aan kan ergeren?

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Marlin Bekijk Berichten
                        Tsja, en waar ik mij dan nog het meest aan irriteer -en ik zit zelfs te twijfelen om hierover een nieuw topic te openen- is aan mensen die niet de moeite nemen om duidelijk te schrijven. Ik wil niet zeggen dat ik zo duidelijk schrijf. Maar ik probeer wel mijn best te doen.
                        Net las ik ook weer iemand die het presteerde om een heel stuk te schrijven zonder het gebruik van punten en komma's.
                        Ook stukken met vreselijk veel spelfouten (of is dat de nieuwe sms-taal??) is vreselijk te begrijpen af en toe. (en ik kan begrijpen als je wat jonger bent, dyslectie hebt, etc maar daar heeft het soms echt niet mee te maken).
                        Of mensen schrijven echt in spreek-taal.

                        Ben ik de enige die zich daar zo aan kan ergeren?
                        Af en toe heb ik dat ook wel eens, maarja, die mensen nemen wel de moeite om een verhaal te schrijven, dus dat bedenk ik me dan maar.
                        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                        Comment


                        • #13
                          @Robinschaft: Daar heb je gelijk in.. en dat waardeer ik ook

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Marlin Bekijk Berichten
                            Tsja, en waar ik mij dan nog het meest aan irriteer -en ik zit zelfs te twijfelen om hierover een nieuw topic te openen- is aan mensen die niet de moeite nemen om duidelijk te schrijven. Ik wil niet zeggen dat ik zo duidelijk schrijf. Maar ik probeer wel mijn best te doen.
                            Net las ik ook weer iemand die het presteerde om een heel stuk te schrijven zonder het gebruik van punten en komma's.
                            Ook stukken met vreselijk veel spelfouten (of is dat de nieuwe sms-taal??) is vreselijk te begrijpen af en toe. (en ik kan begrijpen als je wat jonger bent, dyslectie hebt, etc maar daar heeft het soms echt niet mee te maken).
                            Of mensen schrijven echt in spreek-taal.

                            Ben ik de enige die zich daar zo aan kan ergeren?

                            Hallo, volgens mij is hierover als eens wat vaker geschreven.
                            We zijn niet allemaal letter kundig, maar het heeft ook niets met deze discussie te maken denk ik.
                            Het ging hier om dat er mensen komen met vragen, je dan probeer te helpen, en vervolgens niets meer hoor, ook als je later eens vraag hoe het gaat.
                            Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
                            Gerrit Visser

                            Comment


                            • #15
                              mensen zijn maar rare wezens
                              Dat is wel iets wat we kunnen vaststellen in mijn beleving....
                              En ja je hebt de echte liefhebber die zich goed informeerd of dit naar zijn vermogen zo goed mogelijk te doen; met het beste voor de vogel ingedachten... er blijven altijd nog meer rare over die effe binnen wippen een vraagje stellen: oeps en dan krijgen ze niet het antwoord wat ze willen
                              of niet de moeite nemen om hun visie of reactie te geven...
                              Kom ik weer terug op het begin : mensen; rare wezens

                              ps. ik ben blij dat ik dit forum heb ontdekt;
                              • leer steeds weer bij of het nu over of over gaat erg zinnig
                              • mensen mogen er allemaal zijn en hun mening met respect geven; ookal snapt niet iedereen het altijd
                              • het blijkt ook nog live een leuk stel "gekken" te zijn met een groot hart voor alle vogels
                              • en... ja je moet er wel tegen opgewassen zijn al die gaaien-liefhebbers hier
                              • nu genoeg geslijm; maar zo denkt deze gek erover (kan er ook niets aan doen )
                              kortom veel leesplezier, en stel vooral je vraag,lol,belevenissen en ervaringen daar hebben we allemaal wat aan !!

                              "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

                              Groetjes Wilmaaa


                              & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X