Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coco's adventures.....deel 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Coco's adventures.....deel 2

    Mijn 1e autoreis met mijn nieuwe baasjes


    Tjsa gisteravond was het dan zover... ik moest er nu egt aan geloven mijn vleugels moesten egt gewiekt worden..... dus in een kattenbench werd ik meegenomen.... trappie derin en mijn favo speelgoed.. dus ik zat mijn tijd wel uit..... Best mooi joh in de auto alleen gaat alles best snel voor bij.Op naar Uden daar had mijn baasje iemand gevonden die mij wel ff wilde wieken want dat was dus door de vorige eigenaar en de dierenarts erg beroerd gedaan.. heel erg vond ik het niet al waren het vreemde handen die aan me zaten.. overigens wel mensen met heel veel liefde voor grijssies...
    allebei de vleugels gewiekt zo mooi als nog kon want eigelijk hadden die andere mafkezen me al te kort gewiekt op verkeerde plaatsen. Maar goed da groeit wel weer aan. is me verteld


    Tussen de bedrijven door ff op een leuke standaard gezeten die ik erg leuk vond... heb meteen mijn baasjes lief aan gekeken en gevragen of ik die ook mocht hebben.. en Jaaaaa ze gaan op pad voor me ...( helpt dus wel als ik lief ben ) En ach nu ik der toch was heb ik maar meteen ff mijn nagels laten vijlen en mijn snavel... ik vond het allemaal wel best.... had wel een mooie rooie blos op mijn kop hihi maar was nu wel weer erg mooi geworden...... die baasjes van mij weten niet wat ik ben.... maar die lieve man ( wieker en vijler frans genaamd) denkt dat ik en vrouwtje ben.. onee hij zei je bent een pop...... hmmmmm denk dat ik mijn naam verander in Coco Chanel
    Nou tot blogs maar weer... dit was weer een coco Adventure

    Pootje en een pinda van mij

  • #2
    Nou Coco nu lees ik alweer een stukje van jou,ik vind wel dat je het leuk schrijft,zegt dat maar tegen Syl.Ja daar moest je even aan geloven he! dat je vleugels gekortwiekt werden,ik vond het wel knap van je, dat je dat wel goed vond en niet ging bijten.
    En dan je nagels en je snavel, tjonge tjonge wat werd jij verwend.
    En dan ook nog zo n prachtige standaard je bent wel een bofkont o nee een bofvogel.
    Als ik jou was Coco,dan zou ik me hele leven bij deze mensen (baasjes) blijven.
    Die zorgen heel goed voor jou,en dat is heel fijn Coco.
    En ik moest wel lachen om jou, ben je nu wel een man of een vrouw? Zijn jullie daar nu wel achter gekomen?
    Anders moet ik je ook Coco Chanel gaan noemen.
    Ik hoor het nog wel eens van je,Coco ik ga je gedag zeggen
    je krijgt een poot van Sparkie en een aai van Ziyal

    Comment


    • #3
      mag nie teveel tikken van mijn baasje hoor, ze os bang dat ik een rsi snavel krijg haha soms laat ik het haar tikken maar ik doe het liever zelf.....

      Ja ja ik ben egt verwend was het reisje in de auto wel waard... zulke lieve mensen die dat deden joh... een hart van goud en ze houden egt van vogels.....En euhhhh wat ik nou ben da weet ik nog nie... de 1 noemt me coco-pino in huis als ik gewassen ben zie ik er uit als pino namelijk) en de ander coco chanel ha ha ha ach ik blijf gewoon coco man of vrouw ik ben gewoon lief

      liefs van mij en mijn baasje en leuk dat je reageerd op mijn verhaaltjes

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X