Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is deze arts nog wel normaal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Is deze arts nog wel normaal?

    Voor u gelezen.

    Oordeel zelf

    http://www.francapapegaaien.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemi d=30

  • #2
    is die vent wel goed bij zijn plaat ????? ik heb op die infodag ook al enige meningen gehoord over deze dokter. als hij zich dokter mag noemen ben ik sinterklaas. wat een freak zeg!!!!! pfffffffff heb er geen woorden voor.
    Diana DJ sigpic

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten

      Oschoon ik heilig overtuigd ben van het kunnen van Drs. H. slaat hij binnen dit verhaal werkelijk de plank wel enorm mis.

      Natuurlijk is het verhaal "eenzijdig" en uit het verhaal blijkt duidelijk dat de schrijver en Drs. H. elkaar niet echt liggen maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het allemaal uit de duim gezogen is.

      De negatieve geruchten over zijn tarieven worden hierin zeker bevestigd maar tevens worden zijn medische vaardigheden hier bekritiseerd!
      Dat laatste is mij nieuw.

      Ik vraag mij af of je een dergelijke rekening wel moet betalen?
      Ik vraag me af hoe je je tegen zulke onvoorstelbaar hoge rekeningen kan beschermen? Wellicht door vooraf een prijs af te spreken?

      Als je naar een dierenarts gaat voor de controle van een wond dan vind ik het vreemd dat je ongevraagd een spoedcursus gedragstherapie krijgt.
      Nog vreemder is het wanneer je er dan ook nog voor moet betalen.

      Vreemd!!!!
      fkbmac www.koppiekrauw.com

      Comment


      • #4
        Ook ik twijfel niet aan zijn "medische" deskundigheid. Echter dit voorbeeld staat helaas de laatste 3 jaar niet op zichzelf. 9 van de 10 klanten die zijn praktijk bezoeken met een gaai krijgen te horen dat de vogels een voedingsstoornis hebben zonder dat hij bloedwaarden meet. Men krijgt direct zijn harrisonvoeding opgedrongen. Niet vreemd, want hij heeft het alleen recht voor verkoop van deze pellets in Nederland (in ieder geval tot kort geleden)
        Commercieel belang en arts zijn gaat in veel gevallen niet samen vind ik. Tenminste niet in dit voorbeeld. Het vertroebeld je objectiviteit. (uit eigen ervaring)

        Wat je soms ziet bij mensen die zich in een bepaald geloof hebben vastgebeten is dat het een obsessie is gaan worden. En dat laatste is volgens mij het geval. Ik heb drs H diverse malen op bijeenkomsten horen spreken en hem ook persoonlijk ontmoet. Ik moet zeggen dat hij erg dominant is en geen enkele ruimte geeft voor een discussie. Hij heeft zelfs een kennis van ons die met een gaai daar naar toe ging om te bepalen welk geslacht het was , uit gemaakt voor dierenmishandelaar. Dit omdat zij zaad, groenten , fruit e.d gaven ipv van zijn Harrisson voer.

        Is hier wat aan te doen. Ja. Men kan hem bij de beroepsvereniging aanklagen. Echter dat zal niet mee vallen. Het is namelijk zijn medisch oordeel en daar staat hij vrij in. Want dat deze mening slecht voor de vogel is helaas niet aantoonbaar. Bejegening is ook lastig te bewijzen , want het blijft altijd zijn woorden tegen die van een ander.

        Ik zal zelf nooit naar deze arts gaan, maar ik ken ook mensen die met hem weglopen.

        Gr

        Henk

        Hier leest u nog wat voorbeelden vanuit de praktijk:

        http://www.vogelarena.com/forum/foru...60&recordnum=0
        Last edited by Henk Draaijer; 04-05-08, 12:03. Reden: toevoeging

        Comment


        • #5
          Ik ben zelf ook een keer hier geweest, maar ook ik ga hier niet meer naar toe.

          Ook wij mochten niet naar de vogel kijken en hebben daar een hele tijd over gediscuseerd. onzin pfff

          Daarna een heleboel gezeik over het voer en hoe slecht mijn vogels er uit zien enzo.

          Ik vind het echt een druif
          Chester en Samba
          Yoda en Navy

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X