Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voliére

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Voliére

    Hallo,

    Wij hebben al een aantal jaren een buiten voliére,
    Nu komen er daar natuurlijk muizen op af...
    Maar de laatste tijd zijn het er best veel,
    Ze komen binnen waarschijnlijk via de dakgoot op de schuur.

    Heeft er iemand tips om dit tegen te gaan?

    In de schuur hebben we muizenvallen en een muizen verjager noem ik het maar met een hoge piep

  • #2
    muizen

    Jaar terug had ik deze in huis en heb veel middelen gebruikt. Enigste wat effect had was een kat laten logeren. De geur van deze alleen al was voldoende om de muizen een ander adres te laten zoeken. Ik had
    Overal kattenbakvulling vandaan gehaald, vieze dus. Een idee misschien?

    Comment


    • #3
      We hebben 2 katten, zijn wel binnen katten.
      Die laten we ook niet zonder toezicht buiten, we willen namelijk niet dat ze bij andere mensen de tuin in gaan.

      Comment


      • #4
        en plankjes met lijm in de hoeken leggen? alle mogelijkheden uitproberen.

        Comment


        • #5
          Ik had ze ook in huis, in onze buurt geregled een probleem.
          Van alles geprobeerd, gif vallen lijmmatjes...
          Op gegeven moment bijgehouden, 100 muizen in nog geen jaar op lijmmatjes gevangen,
          moest elke keer een buurman bellen om ze te verwijderen, echt geen pretje :-(
          Uiteindelijk 2 katten in huis genomen, binnen een maande geen muizen meer in huis.
          Maarja, buiten is het moeilijker ze te bestrijden, vangen kan maar de vallen zijn ws niet
          aan te slepen, of herbruikbare, maar dan moet je ze zelf doden als je dat kan. Ik niet..
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X