Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stemmers gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Stemmers gezocht

    Hallo!

    Cathy en ik doen met onze grijsjes Citroen en Mango mee aan een foto wedstrijd van Zeeman.
    Kans is natuurlijk klein dat je wint, maar we doen ons best en hopen dat mensen op ons willen stemmen.
    We gaan voor de fotoshoot met onze vogeltjes

    De foto en het stemmen zijn te zien op:

    http://www.zeeman-fotowedstrijd.nl/?...id=WKNYD8&fb=2

    Super bedankt als je op onze foto wilt stemmen!
    Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
    Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

  • #2
    Hoi

    gestemd leuke foto succes, hoop dat het hem gaat worden

    groetjes Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

    Comment


    • #3
      Hoi charlotte, ik heb op je gestemd. Super leuke foto!! Groetjes Zoe

      Comment


      • #4
        Leuk dat mee doet. Ik zal echter niet stemmen omdat je je emailadres in moet vullen.
        Zeeman en het reclame buro gaan dit dan weer gebruiken om de mailbox te vervuilen met reclame.
        Daarbij en dat weten de meeste mensen niet verkopen ze deze adressen ook weer door en wordt je steeds meer lastig gevallen door bedrijven etc.

        Desondanks veel succes.

        henk

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
          Leuk dat mee doet. Ik zal echter niet stemmen omdat je je emailadres in moet vullen.
          Zeeman en het reclame buro gaan dit dan weer gebruiken om de mailbox te vervuilen met reclame.
          Daarbij en dat weten de meeste mensen niet verkopen ze deze adressen ook weer door en wordt je steeds meer lastig gevallen door bedrijven etc.

          Desondanks veel succes.

          henk
          Daar heb je gelijk in, maar daarvoor gebruik ik filters en blokkeer ik net zolang tot het stopt, dit soort bedrijven kun je makkelijk weren, maar andere vervangen steeds hun email account en dat kan eindeloos, dus blijf ik geduldig blokkeren met resultaat. Maar dat neemt niet weg dat je voorzichtig moet zijn met je gegevens zomaar te verstrekken, in dit geval heb ik uit sympathie gestemd.

          Mvg. Julia
          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
            Leuk dat mee doet. Ik zal echter niet stemmen omdat je je emailadres in moet vullen.
            Zeeman en het reclame buro gaan dit dan weer gebruiken om de mailbox te vervuilen met reclame.
            Daarbij en dat weten de meeste mensen niet verkopen ze deze adressen ook weer door en wordt je steeds meer lastig gevallen door bedrijven etc.

            Desondanks veel succes.

            henk

            Ook ik heb gestemd.
            Tegenwoordig behoort er bij iedere (ongewenste) nieuwsbrief (mail) een Opt-out functie te zitten zodat je je met 1 of 2 klikken kunt afmelden van de ongewenste mails.
            Ik weet het, soms is dit lastig.

            Echter, zoals ook bij de zeeman fotowedstrijd staat er onder aan de pagina een leuke zin.
            Disclaimer: Aan deze internetsite besteedt Zeeman textielSupers veel aandacht. Ondanks deze zorg vrijwaart Zeeman zich van een eventueel onjuist bericht op deze site. Uw persoonlijke gegevens die via deze site bij Zeeman binnenkomen (e-mail adres, N.A.W.-gegevens e.d.) worden door Zeeman uitsluitend gebruikt voor intern gebruik en worden niet aan derden verstrekt.

            Ik vraag mij af in hoeverre zo iets gecontroleerd word / kan worden gecontroleerd.

            Ach, heden ten dage is landelijk genomen gemiddeld ongeveer 85% van de mail ongewenst.
            1 of 2 meer maakt dan ook niet meer uit vind ik.
            Lang leve het digitale tijdperk, we zullen er mee moeten leven.

            Comment


            • #7
              Super bedankt allemaal!
              Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
              Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

              Comment


              • #8
                Gestemd en gedeeld, wel bijzonder voorspelbaar dat 90% van de inzendingen bestaat uit foto's van honden/katten

                Good luck

                *edit: ik heb zelf ook maar een foto ingezonden, ik heb er niet veel vertrouwen in maar ik doe het voor de lol.
                Last edited by Juggie; 25-05-13, 12:09.
                R.I.P. Luna

                Comment


                • #9
                  Gestemd!!! leuke foto
                  Minni Micky Kimo

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X