Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iedereen een Fijne Jaarwisseling MAAR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Iedereen een Fijne Jaarwisseling MAAR

    Hoe doen jullie het met de vogels??
    Bij mij in het vogelverblijf laat ik de luxaflex dicht vandaag en de radio aan(en die voer ik tot vannacht 12 uur op tot aardig hard(zeg maar gerust een disco volume),en heb de automatische licht aan/uit klok al ingesteld op vannacht half 3 dat ie pas uit gaat.
    Van mij mag het weer voorbij zijn want ik ren me rot s'nachts ,ff op straat en dan weer ff snel naar de vogels een praatje maken en kijken of het goed met hun gaat.

  • #2
    hier was al een topic over geschreven MAAR,

    wij hebben zoals altijd de radio aan als we weg zijn. met oud en nieuw hebben we hem wat harder aan staan dan gewoonlijk om het buitengeluid te overstemmen. (GEEN DISCO NIVEAU maar gewoon harder dan gewoonlijk)
    wat we wel doen is de overgordijnen dicht. dat is het enigste verschil.

    vogels moet je ook eigenlijk direct vanaf het begin aan alles laten wennen.
    net zoals een pup, die neem je dan oa mee in het openbaar vervoer etc
    wij hebben met verjaardagen de muziek ook wel eens wat hard staan en zodoende wennen ze wel.
    of wat gedacht van een paar gaten boren in het beton ...(dan doen we trouwens wel een doek over de kooi om het geluid ietwat te dempen)

    en vooral nooit de vogel teveel vertroetelen zovan ahh moest ie zo schrikken dan issie zo zielig etc etc..dieren hebben dit gedrag snel door en gaan er dan op inspelen. dus gewoon behandelen alsof het een normale dag/avond/nacht is.

    Comment


    • #3
      in de voliere buiten laten we het licht wat langer aan zodat ze zien waar ze vliegen.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X