Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuig en ventilatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Afzuig en ventilatie

    Daar ik binnenkort mijn afzuiger moet vervangen bij een deel van de volières ben ik opzoek naar een goed systeem. Eisen
    Stof kunnen afvoeren, lucht in en uitlaat dus goed kunnen ventileren, niet teveel geluid , geschikt voor ruimte 8x4x3.
    Wie heeft er goede tips.


    Het betreft een ruimte voor kaketoes dus veel stof .
    Ben dus wel op zoek naar een echt goed systeem niet zo een gamma ventilator of mobiele isonator




    Henk

  • #2
    Ben benieuwd na. Hier heb ik nu wel zoon gamma ventilator werkt goed maar idd na een jaar begeeft hij het wel ivm stof maar als het krachtig genoeg is zou je dan niet bijvoorbeeld een filter voor kunnen plaatsen zodat ventilator bespaard blijft of je zou een buisventilator kunnen nemen die verse lucht in de verblijven blaast in plaats van aanzuigen heb je ook geen last van stof. Maar misschien zijn er nog wel veel betere ideeen

    Comment


    • #3
      Ik heb nu zeg maar een grote bak met in en uitlaat en stoffilter ervoor maar helaas worden deze niet meer gemaakt. Zoek zeker een wandmodel met in en uitlaat.

      Comment


      • #4
        Maar is de ventilatie kapot of hoe moet ik het zien filters zou niet het probleem moeten zijn toch misschien kan je een foto er bij doen heb ooit zoiest gezien van een volierebouwer maar of die nog bestaat weet ik niet was niet excht een man van afspraken geloof ik

        Comment


        • #5
          `klopt is van Lantro. Vergelijkbaar systeem zoek ik nu ook weer.

          Last edited by Henk Draaijer; 01-12-12, 20:10.

          Comment


          • #6
            Klopt wist de naam niet meer zelf zoiets maken of is dat niet te doen voorbeeld heb je

            Comment


            • #7
              Zou kunnen maar is niet mijn eerste optie.

              Comment


              • #8
                Heb ff op internet gekeken kan niks vinden ja lantro maar die staan niet al te best bekent sorry

                Comment


                • #9
                  Was ff benieuwd of je al wat gevonden had

                  Comment


                  • #10
                    Ja kennis van mij kon de motor reviseren.
                    ben nog wel aan het kijken als deze kapot gaat neem ik zo een kleine machine die ze ook bij aftuiging ventilatie huizen gebruiken

                    Comment


                    • #11
                      Beter kan die voorlopig toch nog mee en ja daar zat ik dus ook aan te denken maar daar zijn ook weer zoveel verschillende soorten in dat je daar ff in moet lezen hihi

                      Comment

                      Ads onder in topics

                      Collapse
                      Working...
                      X