Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

forum redirect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • forum redirect

    Ik heb thuis en op het werk dat na het plaatsen van een bericht op dit forum dat ik de melding krijg dat de redirect niet goed ging. en vervolgens wordt de pagina niet geladen.

    Meer mensen met dit probleem? Ligt het bij mij, in de firefox beveiliging of ligt het aan het forum?

  • #2
    oops... is dubbel, excuse

    Comment


    • #3
      Hey hey
      Ik ben er niet helemaal zeker van of je dit bedoeld, maar het forum heeft indd een fout. Je word hierbij na dat je een bericht hebt gestuurd niet meer terug gestuurd naar het forum, maar je krijgt dan een foutmelding.
      Helaas hebben wij hier nog geen oplossing voor gevonden, maar zijn hier wel mee bezig.

      Gr, Erika (mod)
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

      Comment


      • #4
        Als je Google Chrome download ( gewoon op google.nl ) En dan naar de site gaat, dan lukt het plaatsen van berichten wel, je moet alleen nog wel op de link klikken "klik hier als de pagina niet automatisch word geladen" (geloof dat dat er staat..) Bij mij doet ie het dan in ieder geval wel.
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

        Comment


        • #5
          Het zal dus wel een beveiliging issue zijn. Ik ga persoonlijk niet een 3de browser installeren

          dan maar 2x of 3x op back klikken en dan refresh... of snelreageren, dat gaat vaak ook wel goed

          Comment


          • #6
            Mooi op die manier is het ook weer opgelost.

            henk

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X