Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XXXXXXXXXXXXX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • XXXXXXXXXXXXX

    Omdat ik het initiatief van EstherV in dit topic:
    https://www.papegaaienforum.nl/papega...rch-fonds.html
    hartstikke leuk vind dacht ik er goed aan te doen om er ook melding van te maken op andere forums. Ik zag echter dat EstherV zelf mij al voor was geweest, behalve dan op XXXXX. Ik liep al te denken om mij daar ook eens te registreren en heb dat gisteren maar eens gedaan. Ik heb vervolgens een berichtje daar gepost met een link naar vogeltraining.nl om de leden van XXXX te attenderen op die tombola. Let wel: Ik heb GEEN link geplaatst naar "ons" forum, maar alleen naar de link die EstherV in haar berichtje heeft geplaatst.
    Wat schetst mijn verbazing dat de link heel snel werd verwijderd en dat het betreffende topic meteen ook op slot werd gezet. Omdat ik dat vreemd vond heb ik een nieuwe post gemaakt en daarin om uitleg gevraagd. Er kwam een onbevredigend antwoord op van een moderator en toen ik daarop inging (op een m.i. heel nette manier) werd vervolgens het GEHELE topic verwijderd. Mijn verbazing was toen nog veel groter.
    Het is beslist niet mijn bedoeling om forums tegen elkaar op te zetten (ik heb op andere forums, ook op ander gebied ook nog nooit een post als deze geplaatst), maar ik ben zo teleurgesteld en verontwaardigd dat ik dit even kwijt wilde....
    Mij zien ze op XXXX in ieder geval niet meer terug. Hier is het een stuk prettiger en relaxter.
    Last edited by arasevera; 14-05-10, 08:25. Reden: niet acceptabel om ander fora zwart te maken.

  • #2
    Hoiii.

    Dat is inderdaad heel vreemd, vooral omdat er niets van dit forum bekend is gemaakt in die post.
    Ik heb bij dat forum inderdaad wel een ander gevoel dan hier, daar is het meer van "Kijk eens hoe leuk al die vogels" Hier is het wat interressanter, dat wil totaal niet zeggen dat het hier niet leuk is qua vogels, want dat is het zeker, maar dat is gewoon iets wat m'n gevoel zegt, misschien wel heel stom, maarja.
    Maargoed, ik hoop dat het op andere forums en sites wel duidelijk is gemaakt,

    Robin
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

    Comment


    • #3
      Ik wilde nog even aanvullen dat het mij volstrekt onduidelijk is, waarom ze zo reageren op XXXX. Mijn posten zouden in strijd zijn met de regels. In hun regels staat echter alleen dat je geen reclame mag maken voor je eigen vogelsite of voor andere fora. Vogeltraining.nl is echter geen forum en ik heb geen eigen site en kan er dus zelfs geen reclame voor maken.
      Op mijn vraag welke regel ik dan zou hebben overtreden werd alleen gereageerd door het hele draadje te verwijderen.
      Ik denk dat EstherV inderdaad gelijk heeft met haar opmerking dat sommige fora (volgens mij echter maar één forum) hun eigen belang boven het belang van de vogels stellen

      Comment


      • #4
        Ton ik had in jouw 'verbazing' topic ook een keurig antwoord gegeven waarna als antwoord het hele topic verwijderd was........ tja zoals de waard is Blijf maar gezellig hier en kom eens langs in de chat, ontspannen, gezellig altijd wat te lachen!!!
        sigpic

        Comment


        • #5
          hallo beste mensen,

          wij begrijpen uw reactie's en verontwaardiging maar vinden het onacceptabel om andere forum zwart te maken of in discrediet te brengen.
          na overleg met div moderatoren hebben wij dus besloten om de naam van desbetreffende forum te veranderen in XXXXX.

          Comment


          • #6
            Ik had het gezien inderdaad, erg vreemd. (ja ik zit voeral)
            Ik kan mij voorstellen dat ze linken verwijderen van mensen die zich registreren en een forum of website van hunzelf gaan promnoten.
            Maar in dit geval was het heel anders, het gaat om de papegaaien, een inzameling voor het goede doel.
            Dan doe je toch mee als forum zijnde ???????????? lijkt mij tenminste.

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X