Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn ervaring met Dennis Papegaaien :mad:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Azzitje Bekijk Berichten
    Blijbaar wordt er dus wel iets mee gedaan, want ik heb vanochtend dierenpolitie haaglanden aan de telefoon gehad over mijn melding.
    Ze willen heel erg graag dat mensen die ervaring hebben met D. zich melden bij 144. Heb zelfs nog een email van de agent gehad om te vragen of ik wat dingen wil laten zien van dit forum.
    Dit heb ik nog niet gedaan, omdat ik vind dat die mensen zichzelf even moeten melden. Dit ga ik ook melden aan meneer.
    Ze willen zeker gaan kijken in de winkel en hier iets mee gaan ondernemen!
    Dus nogmaals mijn oproep aan mensen die er problemen mee hebben gehad of iemand in de omgeving die er problemen mee heeft gehad bel aub.
    Dan zijn we misschien van dit gezeur af.

    Met vriendelijke groet
    ten eerste ben ik het helemaal met jullie eens.

    Maar wat het nadeel is dat hij zen winkel wel tip top in orde heeft ik ben er wel is geweedt tis een mooie zaak alleen helaas verkoopt hij zieke vogels

    Comment


    • #62
      Dat heb ik dus ook juist vermeld! Dat er niks mis is met de kooien en het voer enz., maar dat er dus vaak een ziekte onder de leden zit enz.
      Azzi, Robin, Sunny en Birdie

      Comment


      • #63
        En weer lees ik allemaal negatieve dingen over Dennis papegaaien.Ik heb het gevoel dat dit een hetze tegen Dennis is.Wij hebben 2 grijze roodstaarten bij Dennis gekocht en deze zijn KERN GEZOND.
        Wij zelf moeten ruim 125km rijden om naar Dennis te gaan en ik moet zeggen WIJ DOEN DAT MET HEEL VEEL PLEZIER.Als er 'zoveel problemen zijn met de vogels'zoals jullie doen voorkomen hier,waarom is het dan altijd druk bij Dennis!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ook als wij een vraag hebben omtrend 1 van de grijsjes worden wij altijd vriendelijk en correct te woord gestaan door de telefoon.
        Er wordt maar gezegt..mensen bel 144 nou die gene die de mensen daar toe oproept is van harte welkom bij ons thuis om onze grijsjes te 'bewonderen.
        Ik wil ook wel bellen met 144 MAAR DAN OM DIE MENSEN OOK BIJ MIJ THUIS UIT TE NODIGEN zodat ook zij kunnen zien dat wij 2 kern gezonde vogels hebben.
        Wij hebben een hyves gemaakt voor onze grijsjes mocht iemand daar de link van willen hebben schroom niet en vraag de link aan mij.Op deze hyves staan filmpjes welke wij gemaakt hebben van onze grijsjes bij ons thuis.
        Ik wil afsluiten met het volgende........IEMAND DE KROON VAN ZIJN HOOFD AFHALEN IS HEEL MAKKELIJK,MAAR EROP ZETTEN IS HEEL MOEILIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Comment


        • #64
          Jij hebt geluk gehad dat jou grijsjes gezond zijn! Je kan niet ontkennen dat er veel verhalen op het forum staan van mensen die een zieke vogel bij hem vandaan hadden! Daarnaast geeft hij papegaaien mee die nog niet zelfstandig zijn waardoor er ook onnodig papegaaien sterven....
          Diesel en Balou


          x Harley en Izzy

          Comment


          • #65
            Niet alleen wij hebben grijsjes van Dennis.Mijn broer heeft ze ook daar gekocht(zijn ex heeft ze nu) en ook die grijsjes zijn kern gezond.
            Ik ben al een poosje niet meer op dit forum geweest.Het viel mij gelijk op dat al mijn positieve reacties over Dennis verwijderd zijn.
            Ik ben benieuwd hoelang mijn reacties nu blijven staan.

            Comment


            • #66
              Ik ben heel blij voor jou, je broer en dat deze ook nog leeft bij zijn ex.

              Heb je de vogels ook laten testen op de 4 P's? Polyoma, PDD, Pbfd en psittacose?

              Comment


              • #67
                Ik zou willen dat mensen er wat meer moeite in zouden steken voordat ze met 180 naar een willekeurige kweker rijden en meteen kopen wat ze willen. Eerlijk is eerlijk, als je er niets vanaf weet kom je toch makkelijk bij Dennis terecht, hij dringt zich behoorlijk op op o.a. marktplaats en speurders. En zo goedkoop ook!
                Maar als mensen nou even iets langer hun geduld zouden kunnen bewaren en 5 minuutjes op internet zouden zoeken onder de trefwoorden "ervaring Dennis Papegaaien" zou NIEMAND hier meer zijn papegaai kopen.
                Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar genoeg anderen wel helaas.

                Comment


                • #68
                  Dennis Papegaaien zou in principe aangeklaagd kunnen worden. Wij hebben hier een wetboek liggen dus we zijn het even uit gaan zoeken!

                  Als bewezen kan worden dat de papegaai in werkelijkheid veel ouder is dan Dennis heeft beweerd dan is er sprake van bedrogen kun je met artikel 3:44 BW de koop ongedaan maken en je je geld terug MOET krijgen!
                  Omdat hij die wet overtreedt kan hij aangeklaagd worden.
                  Er is ook sprake van wanprestatie, want hij levert niet wat is afgesproken. (art. 6:74 BW iedere tekortkoming in de nakoming van de verbintenis verplicht de schuldenaar de schade die de schuldeiser daardoor lijdt te vergoeden, tenzij de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend)

                  Betekenis 3:44 BW: een rechtshandeling is vernietigbaar, wanneer zij door bedreiging, door bedrog, of door misbruik van omstandigheden tot stand is gekomen
                  lid 3: bedrog is aanwezig, wanneer iemand een ander tot het verrichten van een bepaalde rechtshandeling beweegt door enige opzettelijk daartoe gedane onjuiste mededeling, door het opzettelijk daartoe verzwijgen van enig feit dat de verzwijger verplicht was mede te delen, of door een andere kunstgreep. Aanprijzingen in algemene bewoordingen, ookal zijn ze onwaar, leveren op zichzelf geen bedrog op.

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Henny1963 Bekijk Berichten
                    En weer lees ik allemaal negatieve dingen over Dennis papegaaien.Ik heb het gevoel dat dit een hetze tegen Dennis is.Wij hebben 2 grijze roodstaarten bij Dennis gekocht en deze zijn KERN GEZOND.
                    Wij zelf moeten ruim 125km rijden om naar Dennis te gaan en ik moet zeggen WIJ DOEN DAT MET HEEL VEEL PLEZIER.Als er 'zoveel problemen zijn met de vogels'zoals jullie doen voorkomen hier,waarom is het dan altijd druk bij Dennis!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Ook als wij een vraag hebben omtrend 1 van de grijsjes worden wij altijd vriendelijk en correct te woord gestaan door de telefoon.
                    Er wordt maar gezegt..mensen bel 144 nou die gene die de mensen daar toe oproept is van harte welkom bij ons thuis om onze grijsjes te 'bewonderen.
                    Ik wil ook wel bellen met 144 MAAR DAN OM DIE MENSEN OOK BIJ MIJ THUIS UIT TE NODIGEN zodat ook zij kunnen zien dat wij 2 kern gezonde vogels hebben.
                    Wij hebben een hyves gemaakt voor onze grijsjes mocht iemand daar de link van willen hebben schroom niet en vraag de link aan mij.Op deze hyves staan filmpjes welke wij gemaakt hebben van onze grijsjes bij ons thuis.
                    Ik wil afsluiten met het volgende........IEMAND DE KROON VAN ZIJN HOOFD AFHALEN IS HEEL MAKKELIJK,MAAR EROP ZETTEN IS HEEL MOEILIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Wil ook even laten weten dat mijn grijze ook bij Dennis gekocht is.En ik ben het met bovenstaande helemaal eens.Over andere mensen oordelen is niet moeilijk,en dat doen nog vaak mensen die helemaal geen papegaai bij Dennis gekocht hebben.
                    Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

                    Annemoon
                    en Magnum

                    Comment


                    • #70
                      Annemoon, dan kan ik alleen maar zeggen proficiat, je hebt geluk gehad.

                      een zwaluw maakt nog geen lente, het is niet omdat jij wel geluk hebt gehad geen zieke vogel te krijgen, dat andere mensen wel de hoofdvogel hebben afgeschoten bij D.

                      Ik ben blij dat het bij jou wel goed gekomen is, maar lees eerst de vele verhalen van mensen waar het niet bij goedgekomen is, en de kans dat het fout gaat is procentueel veel groter dan bij andere koosjere kwekers/handelaars.

                      Een winkel waar de vogels in alle rust afgezonderd zijn van het publiek is natuurlijk minder interessant dan een winkel waar je alles open en bloot kan zien, aaien, etc... Of het voor de vogels ook klopt, laat ik in het midden.

                      Maar zoals ik al zei: prijs je gelukkig.
                      http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
                      Papegaaienpsychologie:
                      Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
                      http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

                      Comment


                      • #71
                        Hallo iedereen,

                        Ik wil even wat rechttrekken.
                        Zoals ik al eerder heb gezegd ik doe dit niet op maar met opzet hem onderuit te halen en ik zeg ook niet dat hij ALLES verkeerd doet.
                        Ik geef alleen aan dat er dingen verbeterd moeten worden, omdat er toch wel een paar verhalen rond gaan die niet zo heel fijn zijn...
                        Geloof ook heel graag en vind het ook alleen maar fijn dat er mensen zijn die WEL gezonde en fijne vogels hebben van Dennis papegaaien.
                        Vond gewoon dat een aantal dingen nogmaals bekekend moesten worden zodat er hopelijk wat minder slechte verhalen over hem rond gaan.
                        Azzi, Robin, Sunny en Birdie

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Henny1963 Bekijk Berichten
                          En weer lees ik allemaal negatieve dingen over Dennis papegaaien.Ik heb het gevoel dat dit een hetze tegen Dennis is.Wij hebben 2 grijze roodstaarten bij Dennis gekocht en deze zijn KERN GEZOND.
                          Wij zelf moeten ruim 125km rijden om naar Dennis te gaan en ik moet zeggen WIJ DOEN DAT MET HEEL VEEL PLEZIER.Als er 'zoveel problemen zijn met de vogels'zoals jullie doen voorkomen hier,waarom is het dan altijd druk bij Dennis!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          Ook als wij een vraag hebben omtrend 1 van de grijsjes worden wij altijd vriendelijk en correct te woord gestaan door de telefoon.
                          Er wordt maar gezegt..mensen bel 144 nou die gene die de mensen daar toe oproept is van harte welkom bij ons thuis om onze grijsjes te 'bewonderen.
                          Ik wil ook wel bellen met 144 MAAR DAN OM DIE MENSEN OOK BIJ MIJ THUIS UIT TE NODIGEN zodat ook zij kunnen zien dat wij 2 kern gezonde vogels hebben.
                          Wij hebben een hyves gemaakt voor onze grijsjes mocht iemand daar de link van willen hebben schroom niet en vraag de link aan mij.Op deze hyves staan filmpjes welke wij gemaakt hebben van onze grijsjes bij ons thuis.
                          Ik wil afsluiten met het volgende........IEMAND DE KROON VAN ZIJN HOOFD AFHALEN IS HEEL MAKKELIJK,MAAR EROP ZETTEN IS HEEL MOEILIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          eerlijk is eerlijk, ik ken die hele D en zijn zaak niet, maar als er ergens over een winkel/fokker/kweker vele slechte verhalen naar buiten komen, waarom wil je daar dan nog kopen?
                          op je vraag, waarom is het dan altijd druk bij D??? waarschijnlijk omdat er vele mensen komen die gelokt worden met lage prijzen, gratis kooien en erg mooie verhalen. Maar ook omdat vele mensen niet het geduld op kunnen brengen om te wachten en graag as weekend een papagaai in huis willen hebben. Ik weet dat mijn ouders vroeger op een wachtlijst hebben gestaan om een (gezonde) papagaai mee naar huis te kunnen nemen.
                          Maar ja, vele mensen willen nu nu en nu...en daar speelt iemand als D mooi op in. It is all about the money.
                          Sinds 11-2-2012 woont bonte boertje Kiki bij ons. Dieren maken een huis tot een thuis.

                          Comment

                          Ads onder in topics

                          Collapse
                          Working...
                          X