Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De handel is rot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ik vraag me af of een goede kweker wel een handelaar nodig heeft om van zijn vogels af te komen
    Groet Harry

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Lekker makkelijk...
      Pleur ze naar het buitenland en je bent van het gezeur af.
      Hoezo de handel is rot...
      nee, de liefhebber die zijn "afval" vogels daar brengt is rot! Als iedereen kwaliteit levert is er geen vuiltje aan de lucht. maar niet van de mening "het is afval waar ik toch nog geld uit puur via deze weg.

      Maar men ziet makkelijk de splinter in een ander zijn oog vrees ik, maar de balk????


      Als reactie op de stelling dat een goed kweker geen vogels dient te leveren bij de handel, wil ik het volgende zeggen: ik ga naar geen beurzen leuren met die beestjes en via internet haal ik niet graag onbekenden in mijn huis binnen (als ik zie wat sommigen over de vloer krijgen...). Dus lever ik met plezier mijn kwaliteit aan de handelaar, dan kan die er anderen mee plezieren.

      Sorry mensen maar de handel is misschien wel een "noodzakelijk kwaad"! en elk denkt erover wat hij wil en is vrij te handelen hoe hij wil. We leven in een democratie en discussies kunnen tot in het ongerijmde gehouden worden, daarom zijn het discussies nietwaar.

      Comment


      • #18
        Het is feitelijk heel makkelijk.
        Je hebt goede en slechte mensen.
        Handelaren, kwekers etc zijn mensen.

        Comment


        • #19
          en het is maar goed dat er hier geen namen geplaatst worden van de zo gehete rotte appels onder kweker/handelaar... we hebben in het verleden genoeg meegemaakt en ik en henk draaier kunnen dat bevestigen. dus tis ook vervuiling verboden namen hiero . en zolang de koopkracht niet inzet en inleest waar die aan begint.. de gene die pingels vangt lacht wel.
          Diana DJ sigpic

          Comment


          • #20
            Als een jong gezond wordt mee genomen en bij de mensen wordt verkeerd voedsel gevoerd .
            Denk meer aan frietjes blokjes kaas enz ,in overvloed.
            De hygiëne is niet goed,denk aan vers water enz , nou dit moet dan toch een sterke vogel zijn om dit te overleven .
            Kweker of handelaar krijgt dan de schuld ?
            Gedrag van een jong is ook niet te voor spellen .
            De een wordt super tam , de ander wordt onhandelbaar .
            De ene zal niet plukken is zeg maar Stols op zijn verenkleed, de ander wordt een kalen kip .
            Is dit ook de schuld van de kweker of handelaar ?
            Als we een glazen bol hadden dan werden allen de goede gekocht en de slechte bleven zitten .
            Ik heb er een die is echt tam .
            laats een meisje bij gekocht 2 jaar zou ook tam zijn ,nou zij moet toch nog echt veel bij leren
            om te zeggen ze is echt tam is .
            De ene vogel leert zeer snel spreken de ander houd zijn snavel .
            We kunnen niet altijd de schuld naar ander schuiven het is en blijft een dier wat zich ontwikkeld in zijn eigen gedrag .
            Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.
            sigpic Ik ben luca
            ,en die knapperd links is mijn vriendje Bartje .

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X