Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volgende fotowedstrijd?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Volgende fotowedstrijd?????

    Komt er nog een fotowedstrijd???
    Lijkt me echt heel leuk.
    Misschien wordt het dan ook wat drukker op het forum

  • #2
    Hoop het ook. Ik zit nu vooral veel op dwergpapegaaitjes forum, daar hebben ze hele leuke foto wedstrijden. Voor alle soorten papegaaitjes

    Comment


    • #3
      Het probleem hier is niet de fotowedstrijd,
      maar meer het te selectief wel/ niet reageren op berichten/ personen.
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        Wat zijn we weer lekker positief Antonia dat was toch niet de vraag.
        Altijd olie op het vuur gooien en dat zie ik ook van je op alle sites,
        hier komen is geen verplichting

        Comment


        • #5
          Dat was 1 van de eerste dingen waar ik hier naar keek na dat ik me aangemeld had. Ik kwam helaas alleen oude fotowedstrijden tegen.

          Comment


          • #6
            Met of zonder fotowedstrijd.......druk of niet druk........ik vind het
            toch wel leuk dit papegaaienforum. Ik kom elke dag en lees veel.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
              Wat zijn we weer lekker positief Antonia dat was toch niet de vraag.
              Altijd olie op het vuur gooien en dat zie ik ook van je op alle sites,
              hier komen is geen verplichting
              Misschien was dat niet de echte vraag, maar er staat ook bij.....misschien wordt het dan weer wat drukker...

              En dat jij het olie op het vuur gooien vindt is jammer, je kan ook toegeven dat het zo is.
              Veel mensen zijn hier ook weggegaan omdat ze niet eens een antwoord krijgen.

              Als er bijv 2 mensen met een ara een vraag stellen, krijgt de één direct of meerdere reacties, en de ander helemaal niet,
              terwijl de vraag echt wel antwoord verdient.
              Ik vind, zeker als je een forum beheert, dat je wat meer op je leden mag reageren, zeker als je wat nuttigs kan zeggen.
              Ik heb als lid niks met grasparkieten bijv dus zeg ik niks, maar mocht ik toevallig een antwoord hebben voor iemand,
              zou ik dat geven.
              En dat is wat ik hier mis, en dat is erg jammer.

              En wat je zegt dat ik dat doe op ALLE sites.....zoveel sites zijn er niet, bijna alles is facebook tegenwoordig.
              Misschien omdat je me zwz al niet zo mag, let je teveel op mijn berichten
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

              Ken je papegaai

              sigpic

              Comment


              • #8
                Helaas weet je als gewoonlijk weer alles wat krom is recht te l-----llen.
                Dacht je dat wij als beheer mensen die allemaal fulltime werken en dit ernaast doen overal op kunnen reageren. Maar goed dat is bekend want dat hebben we je al zo vaak proberen uit te leggen.

                Henk

                Comment


                • #9
                  Maar even op de foto wedstrijd terug te komen. In begin deed dit een andere beheerder . Zelf kan ik het niet maar zal met het mod team en onze technische man bespreken wat ee mogelijk is..

                  Henk

                  Comment


                  • #10
                    kleine notitie.. los van een fotowedstrijd (ik heb geen fotomodel;-) ) het forum dat maken we met alle leden; en ieder op zijn eigen wijze.. de een vaker dan de ander maar ik zal de laatste zijn die de invloed de kennis en de inzet van vele voor en achter de schermen onderschat. Ik kan enkel voor mezelf spreken maar dit forum heeft mijn ogen geopend, kennis gebracht, verschillende inzichten gegeven, mededogen en soms ook mij verbaast. Ik ben er niet vaak de laatste tijd maar zal altijd van tijd tot tijd inchecken en waar mogelijk een bijdrage leveren omdat dit forum voor mij waardevol is en blijft!! mede omdat er mensen betrokken zijn met hun hart op de juiste plek; en als men daardoor soms met emotie reageert kan je daar aanstoot aan nemen, ik denk dan wat fijn dat mensen nog oprecht geraakt zijn, in een wereld waar we veel te snel dingen wegwuiven of parkeren of doen of ze er niet zijn.. Dus vind je dat je een bijdrage kan leveren om te zorgen dat iedereen (ondanks dat het met de zoekfunctie wellicht veelvuldig voorkomt?) een reactie krijgt?? wat let je we hebben hier volgens mij allemaal een vogelhart? of niet?? fijne dag allemaal !!
                    "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

                    Groetjes Wilmaaa


                    & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

                    Comment


                    • #11
                      kleine notitie.. los van een fotowedstrijd (ik heb geen fotomodel;-) ) het forum dat maken we met alle leden; en ieder op zijn eigen wijze.. de een vaker dan de ander maar ik zal de laatste zijn die de invloed de kennis en de inzet van vele voor en achter de schermen onderschat. Ik kan enkel voor mezelf spreken maar dit forum heeft mijn ogen geopend, kennis gebracht, verschillende inzichten gegeven, mededogen en soms ook mij verbaast, en het nodige geleerd !!! Ik ben er niet vaak de laatste tijd maar zal altijd van tijd tot tijd inchecken en waar mogelijk een bijdrage leveren omdat dit forum voor mij waardevol is en blijft!! mede omdat er mensen betrokken zijn met hun hart op de juiste plek; en als men daardoor soms met emotie reageert kan je daar aanstoot aan nemen, ik denk dan wat fijn dat mensen nog oprecht geraakt zijn, in een wereld waar we veel te snel dingen wegwuiven of parkeren of doen of ze er niet zijn.. Dus vind je dat je een bijdrage kan leveren om te zorgen dat iedereen (ondanks dat het met de zoekfunctie wellicht veelvuldig voorkomt?) een reactie krijgt?? wat let je we hebben hier volgens mij allemaal een vogelhart? of niet?? fijne dag allemaal !!
                      "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

                      Groetjes Wilmaaa


                      & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

                      Comment


                      • #12

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Wilmaaa Bekijk Berichten
                          kleine notitie.. los van een fotowedstrijd (ik heb geen fotomodel;-) ) het forum dat maken we met alle leden; en ieder op zijn eigen wijze.. de een vaker dan de ander maar ik zal de laatste zijn die de invloed de kennis en de inzet van vele voor en achter de schermen onderschat. Ik kan enkel voor mezelf spreken maar dit forum heeft mijn ogen geopend, kennis gebracht, verschillende inzichten gegeven, mededogen en soms ook mij verbaast, en het nodige geleerd !!! Ik ben er niet vaak de laatste tijd maar zal altijd van tijd tot tijd inchecken en waar mogelijk een bijdrage leveren omdat dit forum voor mij waardevol is en blijft!! mede omdat er mensen betrokken zijn met hun hart op de juiste plek; en als men daardoor soms met emotie reageert kan je daar aanstoot aan nemen, ik denk dan wat fijn dat mensen nog oprecht geraakt zijn, in een wereld waar we veel te snel dingen wegwuiven of parkeren of doen of ze er niet zijn.. Dus vind je dat je een bijdrage kan leveren om te zorgen dat iedereen (ondanks dat het met de zoekfunctie wellicht veelvuldig voorkomt?) een reactie krijgt?? wat let je we hebben hier volgens mij allemaal een vogelhart? of niet?? fijne dag allemaal !!
                          Dat heb je heel mooi gezegd Wilma.
                          Zelf heb ik ook heel wat info van het forum gehaald en sites als koppiekrauw. Gelukkig maar dat mensen via deze weg elkaar kunnen informeren en ervaringen delen. Ik heb helaas te weinig kennis over andere papegaaiensoorten om soms echt goed op iemands vraag te antwoorden en dan laat ik het liever aan andere over om te antwoorden.

                          Comment


                          • #14
                            Ben het helemaal met je eens Wilma.
                            Minni Micky Kimo

                            Comment


                            • #15
                              Bij deze meng ik mij ook maar in deze discussie, al is dit mijn eerste berichtje.

                              Ik lees zelf al jaren dit forum als gast (via de afdrukvoorbeelden weliswaar), maar ik heb me nooit durven aanmelden, moet het hier altijd zo vurig aan toeging, maar nu de rook weggewaaid is wil ik toch even mijn hart luchten.

                              Naar mijn mening hebben Antonia en Wilmaaa allebei een punt:

                              Er wordt hier echt wel selectief gereageerd.
                              Als er iemand is met probleem X, en er zijn oplossingen A en B.
                              Dan gaan voorstanders van A en B het eerst uitvechten met elkaar welke methode het beste is, in plaats van de persoon met het probleem te helpen. De laatste maanden heb ik echter gezien dat er een omslagpunt bereikt is.
                              De mensen die voor oplossing A kiezen zijn in de meerderheid, waardoor mensen met oplossing B, niet meer durven te antwoorden omdat ze bang zijn voor de reacties die de mensen met oplossing A zouden geven.

                              En omdat dit alles nu volgens één methode mag/kan opgelost worden, zijn de mensen die oplossing A verkiezen het beu om te antwoorden omdat toch overal op het forum dezelfde oplossing voor hetzelfde probleem staat (oplossing A).

                              Maar ja dat zijn nu eenmaal de leden, de meesten blijven niet voor altijd op dit forum, maar de beheerders wel.
                              En dat stoort me nog het meesten, de beheerders doen ook mee aan het spelletje zoals hierboven beschreven.

                              Leden en beheerders maken samen het forum.

                              MAAR, een forum is maar zo goed, als het beheert wordt.

                              Ik heb een tijd lang op een Amerikaans papegaaienforum moderator geweest, en daar had men (de beheerders) een veel bredere kijk op problemen dan hier en werd er niet gezegd: mijn methode is beter dan de jouwe omdat...

                              Dat leden dit doen is te begrijpen, maar als beheerder moet je daar boven leren staan.
                              Als jullie het forum niet snel heruitvinden dan antwoord er binnenkort niemand meer.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X