Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbare pyrrhura kweker gezocht.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Noord holland Betrouwbare pyrrhura kweker gezocht.

    Een jaar geleden heb ik mijn eerste vogel gekocht bij dennis papegaaien. Na het zelf super tam maken van ziggy (pyrrhura hypoxantha) en hij echt mijn maatje was werd hij na precies een half jaar van de een op de andere dag heel erg ziek en overleed hij (de dierenarts ging uit van papegaaienziekte omdat er sprake was van alle symptomen). Hierzelf was ik erg van slag van en toen ik dus verhaal ging halen bij dennispapegaaien, werd er gezegd dat het wel aan mijzelf gelegen had en dat ze geen zieke dieren hadden en werd ik op een respectloze wijze de deur gewezen. Geen beste ervaring voor de aanschaf van mijn eerste eigen huisdier en vogel. Zeker omdat ik echt super veel tijd en energie erin gestoken had. Hij at superveel fruit was heel actief en speels. Dus na toch een lange tijd te twijfelen aan mezelf toch gaan kijken naar reviews over dennispapegaaien en het blijkt dus dat ik niet de enige ben en het niet aan mij gelegen heeft.

    Ik ben student in Amsterdam, ruime kamer met hoog plafond een grote kooi, veel speeltjes en super veel ruimte voor een vogel (ziggy zat namelijk alleen 's nachts in zijn kooi en als ik weg was wat in die periode zelden voor kwam), maar zit toch vaak alleen thuis. Nu een half jaar later mis ik het gezelschap nog steeds elke dag en het zorgen voor nog steeds super erg.

    Om een lang verhaal kort te maken. Ik zoek een betrouwbare kweker die mij aan een nieuw maatje kan helpen! Ik zoek een jonge vogel die net zelfstandig is om hem net zo tam te krijgen als ziggy was!

    Sorry voor het lange verhaal.

    M.v.g Mike

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X