Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thuis aangeboden voor Oudere papegaai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • België - Antwerpen Thuis aangeboden voor Oudere papegaai

    Dusty (grijze roodstaart) en ik zijn op zoek naar een nieuw maatje.
    Wij kunnen er eentje gaan kopen op 2 de hands of Mp.
    Maar wij willen liever eentje overnemen die een leuke thuis zoekt en die niet meer al te jong is, want dat ben ik zelf ook niet Ik ben al 50 jaar en mits een papegaai zeer oud kan worden wil ik daar toch even rekening mee houden.
    Dusty zelf heb ik toevallig kunnen kopen van een kweker waar het ei van kapot was dus handopfok en super tam. maar zeer jong en we weten die gaat later naar de dochter
    Omdat ik haar nu ook niet met al mijn papegaaitjes later wil achterlaten, zoek ik dus een lieve oudere papegaai, liefs een tamme die een leuke thuis zoekt.
    Wat kunnen Dusty en ik bieden, een leuke thuis waar hij super verwent word, Een baasje(ik)dat een hele dag thuis is, een papegaai om naar te kijken(Dusty) en tegen te babbelen (wie weet worden het later zelfs vriendjes), en vrijheid! Hij mag net als dusty altijd vrij kan op een papegaaien boom en speeltuig en gewoon loszitten de hele dag door.
    Bij ziekte heb ik een super goede va en hij krijgt veel aandacht en verzorging.
    Wat moet ons nieuwe maatje zijn? Hij moet tam zijn en niet te bang, het soort maakt niet uit, dit mag een grijze, amazone en of kaketoe zijn.
    Redelijke prijs overeen te komen

  • #2
    Ook op mp staan genoeg papegaaien die een nieuw huisje zoeken hoor ;-)
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse
    Working...
    X