Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo mensen.
Ik denk er over om naar de pakarabeurs 2010 te gaan. Vind de entreeprijs wel erg fors maar enfin als ik er wat aan heb is het me waard.
Iemand bekend met deze beurs?
Op de site van Francapapegaaien las ik een wat minder positief artikel over pakara, neemt niet weg dat het programma me wel wat leek. Ik ben benieuwd naar eventuele ervaringen van andere jaren.:groenvleugel-ara:
Hallo
Ben een paarkeer geweest maar heb mijn afgemeld dit omdat het in het bestuur helemaal niet deugt veel kwekers hebben ook opgezegd, eerder was het wel gezellig maar vorig jaar was het wel al een stuk rustiger denk dat het dit jaar nog rustiger wordt veel mensen zijn klaar met Pakara en hun eigen gemaakte regeltjes. Ook de kosten gaan elke jaar best omhoog.
Gr Remon
jammer te horen
Hallo
Simpel voorbeeld er stonden een anderhalfjaar geleden wel 5 pagina`s vol met kwekers die allemaal een goed doel nastreven. Maar door de regels zo aan te passen is er nog maar 1.5 pagina over en daar verdwijnt er sowieso nog een van dan zit er nog een in Frankrijk heb je dus ook niet veel aan en een is een informatie pagina dus er is geen zak meer van over maar ze hebben hun doel bereikt de vereniging is ten dode opgeschreven. Heel jammer nu krijgen de vage kwekers weer meer grip omdat mensen nu gedwongen worden om zelf te zoeken en dan is de kans groter dat ze bij verkeerde kwekers komen met hun mooie verhalen. Hoop toch snel dat het bestuur een keer wordt weggestemd maar dan heb je weer een ander probleem wie wil en heeft er tijd voor om daar in te springen.
Gr Remon