Meldingen
Alles wissen
Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
De Agapornis kuikens
3
Berichten
2
Gebruikers
0
Reactions
1,815
Bekeken
Topic starter
Hallo iedereen,
is het ernstig dat er soms een bubbeltje lucht in de krop van de baby's zit?
De baby's zitten gewoon bij de ouders en bij een volle krop zie ik er soms lucht bij
zitten.
:agapornis-Lutino Kiwi&Mango :roseicoll-Wildkl:
Geplaatst : 2 mei 2011 20:59
Voeden de ouders zelf? dan ist niet ernstig.. dat komt door de manier vant voeden...
Lekker laten doen.. zolang het een bubbelTJE is..
Geplaatst : 3 mei 2011 09:16
Topic starter
oowke heel erg bedankt.
:agapornis-Lutino Kiwi&Mango :roseicoll-Wildkl:
Geplaatst : 3 mei 2011 10:18
