Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Lucht in krop!

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
1,815 Bekeken
bombom
(@bombom)
Berichten: 97
Waardevol lid
Topic starter
 

Hallo iedereen,
is het ernstig dat er soms een bubbeltje lucht in de krop van de baby's zit?
De baby's zitten gewoon bij de ouders en bij een volle krop zie ik er soms lucht bij
zitten.


:agapornis-Lutino Kiwi&Mango :roseicoll-Wildkl:

 
Geplaatst : 2 mei 2011 20:59
(@kaatjuh87)
Berichten: 250
Betrouwbaar lid
 

Voeden de ouders zelf? dan ist niet ernstig.. dat komt door de manier vant voeden...
Lekker laten doen.. zolang het een bubbelTJE is..


 
Geplaatst : 3 mei 2011 09:16
bombom
(@bombom)
Berichten: 97
Waardevol lid
Topic starter
 

oowke heel erg bedankt.


:agapornis-Lutino Kiwi&Mango :roseicoll-Wildkl:

 
Geplaatst : 3 mei 2011 10:18
Deel:

Scroll naar boven