Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo allemaal,
Even een vraagje, ik heb een koppeltje van nu denk ik 2 jaar oud. Ik zou het heel leuk vinden om jongen te krijgen van ze.
Echter werk ik de hele dag en ben alleen in de avond thuis.
Nou zou ik graag willen weten of dit een probleem is, want moet ik de jongen ook zelf voeren?
Gr. Melissa
Melissa1987;226810 wrote: Hallo allemaal,
Even een vraagje, ik heb een koppeltje van nu denk ik 2 jaar oud. Ik zou het heel leuk vinden om jongen te krijgen van ze.
Echter werk ik de hele dag en ben alleen in de avond thuis.
Nou zou ik graag willen weten of dit een probleem is, want moet ik de jongen ook zelf voeren?Gr. Melissa
Melissa,
Laat de natuur zijn gang gaan, als het goed gaat voeren de oudervogels zelf hun jongen en heb je er nauwelijks omkijken aan.
Groet, Frans
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
