Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
behalve een caique 🙂
graag zou ik een 2e vogel erbij willen maar weet niet zo goed welke vogel,
de caique is nu 4 maanden oud.
zelf zat k te denken aan een grijze roodstaart.
groetjes stefan
.............
Ik zou er een caique bij nemen 😉
Ligt ook een beetje aan de situatie? Wil je ze bijvoorbeeld in 1 kooi gaan houden of apart.
Het beste kun je kiezen voor een vogel van gelijke grote, mochten ze een keer ruzie krijgen dan zijn ze wel tegen elkaar opgewassen.
:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy
Kan hoor. In principe kan als bij elkaar maar ligt aan de ruimte , aparte kooien, aandacht per vogel, opvoeding etc etc etc
Hallo,
even :offtopic::oeps::spam::toet::toet:maar Erika feli met je 2000 bericht :kiss:
ik weet niet alles maar doe mijn best
denk dat ik 2 kooien neem en dan kan ik altijd nog kijken of ze eventueel allebei in 1 kooi kunnen maar dat is toch afwachten.
bedankt voor alle reacties!
