Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Gisteren me wat bezig gehouden met een makkelijk te reinigen voederspeelgoedje:
benodigdheden:
metalen hondenleiband
wat ijzerdraad
oude lepels
in de lepels een klein toefje pindakaas als "lijm" en daarin wat lekkers kleven.
Ik heb pinda's, hazelnoten en pellets gebruikt.
Eens zien of ik nog keukengerei in de ketting kan verwerken om de noten beter te verstoppen.
http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
Papegaaienpsychologie:
Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet
ziet er goed uit, Je kunt lepels ook zo buigen dat je ze in de kooi aan de tralies kan hangen
was je de keuken la aan het opruimen en kwam toen op ideeën?![]()
nee, het zijn lepels uit de kringloopwinkel. 🙂
Ga ook eens zien of ik 2 lepels samen kan vastmaken als een soort schelp, en daarin nootjes verstoppen. Het openbreken zal geen probleem zijn denk ik. 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
Papegaaienpsychologie:
Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet
